Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

soila

Lainaus käyttäjältä: Hämis36 - 15/11/2005, 17:32:44
Jokos ovat  täytelleet  papereita uudelle reissulle?  8)

Ei ihan vielä. ;D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

virve

Hämis36

No se voi olla. Itse täytin paprut vasta pari vuotta myöhemmin ja sitten en lähtenytkään vaikka Niksulasta oikein soittelivat

Maya

Lainaus käyttäjältä: Hämis36 - 16/11/2005, 21:37:06
No se voi olla. Itse täytin paprut vasta pari vuotta myöhemmin ja sitten en lähtenytkään vaikka Niksulasta oikein soittelivat
Aiotko vielä uudestaan lähteä myöhemmin? Ja huoliiko ne sua kun olet kerran kieltäytynyt? Ihan uteliaisuuttani kysyn kun olen kuullut, että ovat ranttuja uudelleen kosiskelemaan jos kerran sanoo ei. :)

Hämis36

Enhän mä enään lähde minnekkään tällä iällä  8) Käsittääkseni vaikka kieltäytyy tarjotusta reissusta kerran tai kaksi (mutta alle 3 kertaa)  niin on kuitenkin mahdollisuus päästä keikalle. Varmemmat vastaukset saa tosin PRa:lta

Maya

Lainaus käyttäjältä: Hämis36 - 16/11/2005, 22:22:27
Enhän mä enään lähde minnekkään tällä iällä  8)
Ei kai nyt vielä kannata luovuttaa. Mullakin setä laukkas ympäri maailmaa komennuksilla eläkeikään saakka  :) Tosin kyllä se palkinnoksi siitä saikin oman saunan ;D... vain suomalaisille ;D se taitaa olla libanonissa jos en väärin muista...

point

Lainaus käyttäjältä: Maya - 16/11/2005, 22:32:45
Ei kai nyt vielä kannata luovuttaa. Mullakin setä laukkas ympäri maailmaa komennuksilla eläkeikään saakka  :) Tosin kyllä se palkinnoksi siitä saikin oman saunan ;D... vain suomalaisille ;D se taitaa olla libanonissa jos en väärin muista...

Tohon tarvitaan niitä kaulusruusukkeita - - pelkillä kulmaraudoilla varustetut kaverit joutuvat jäämään rannalle huomattavasti ennen eläkeikää.   ;)

Maya

Lainaus käyttäjältä: Pike - 16/11/2005, 22:37:19
Lainaus käyttäjältä: Maya - 16/11/2005, 22:32:45

Tohon tarvitaan niitä kaulusruusukkeita - - pelkillä kulmaraudoilla varustetut kaverit joutuvat jäämään rannalle huomattavasti ennen eläkeikää.   ;)

Niin no niitä sille onkin kertynyt jo useampia kappaleita...:) Mutta ei silti kannata liian aikaisin luovuttaa muidenkaan :)

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 08/10/2005, 22:16:23
Mies tuossa huomasi, että johan on melkein vuosi kotiutumisesta: sopisi lähteä reissuun uudestaan. ;)

Niinpä niin  :icon_rendeer:

zatu

Lainaus käyttäjältä: mami - 03/01/2006, 11:24:50
Lainaus käyttäjältä: zatu - 08/10/2005, 22:16:23
Mies tuossa huomasi, että johan on melkein vuosi kotiutumisesta: sopisi lähteä reissuun uudestaan. ;)

Niinpä niin  :icon_rendeer:

No niin no. ;D Tuleehan tässä reippaasti yli vuosi.
-memento vivere-