Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

zatu

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 16/08/2005, 16:33:54
Lainaus käyttäjältä: Paso - 15/08/2005, 23:19:36
Niin pitkään kun Kosovon vahvuus pysyy niinkin korkeana kuin se nyt on niin voitte huokaista ettei teistä ainakaan Sudanin leskiä tule    ;)

Tätä me sitten vielä toistaiseksi suremme ;)

Niin vissiin... ;D Mutta ehkä tästä taas noustaan.
-memento vivere-

Tara

Nyt on sitten unmoc kurssit lusittu tässä perheessä ja sen tulevan reissun odotus alkaa...  ::)
Emäntä koirineen ei ole niin kovin innokas muuttamaan vuodeksi tiesminne..
Kuulemma jokainen reissukutsu katsotaan yhdessä tapauskohtaisesti eikä sitä ekaa tarvii hyväksyä, jos se tulee liian aikaisin tai epäsopivana hetkenä.
Nooh.. parempi, kun valmistaudun vaan siihen, että kun se kutsu tulee, niin reissukin tulee. Ja mä rakennan elämäni täällä koirien kanssa.

Taru

Huoh, meille tuli postia Porin prikaatista.. Muisti, pirulainen, ettei ole paperit sisällä.. ::)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

myy79

jaaha, meilläki totes, että vois laittaa kohta paperit vetämään...  ::)

Merja

Meilläkin lähtee uudet paperit vetämään, kun keväällä kieltäytyi ja nyt jäi varasijalle ja valmiussitoumus vanhenee muistaakseni marraskuussa... ::)

zatu

Saa nähdä, onko enää mitään uutta reissua tiedossa. Joitain suunnitelmia kyllä on jo senkin varalle. ;) Mies suhtautuu hieman skeptisesti mahdollisuuksiinsa, parilla reissulla tullut käytyä jo. Naisen logiikalla työkokemus olisi taas vain plussaa... ::)
-memento vivere-

soila

Miks mulle aina käy näin... ::)
Armeijan käytyään U sanoi, että ei kyllä lähde rauhanturvaajaksi, tälle ekalle reissulle lähtiessään lähti sille yhdelle ainoalle reissulle... Ja nyt on jo paljon puhetta seuraavasta, ajankohta on se kysymys. :-\ ;D ::)

Mutta ei tää leskeily nyt tappavaa oo, että menköön. (Mutta ens reissulta saa kyllä luvan tuoda ihan uskomattoman komian auton!! ;D ;D)

Mutta kotituunkoon nyt ensin, eiköhän se reissu oo kuitenkin jossain hamas tulevaisuudes.
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Mirka

Meillä ei ole haaveissa uutta reissua :) Ainakaan piiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan :) Jos ei mitään mielenkiintoista paikkaa löydy, niin jää reissaamiset...
Nopeat joukotkaan ei kuulemma enää niin kovin kiinnosta, pitäkööt joukkonsa, sano Pappa ;D

KFOR 11/04-11/05

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: soila - 15/09/2005, 16:49:55

Armeijan käytyään U sanoi, että ei kyllä lähde rauhanturvaajaksi, tälle ekalle reissulle lähtiessään lähti sille yhdelle ainoalle reissulle...

Niinpä niin, tartunta on saatu eikä siihen ole lääkettä. Minäkin lähden aina sille kuuluisalle "viimeiselle reissulle"...  ;)

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 17/09/2005, 20:07:44
Lainaus käyttäjältä: soila - 15/09/2005, 16:49:55

Armeijan käytyään U sanoi, että ei kyllä lähde rauhanturvaajaksi, tälle ekalle reissulle lähtiessään lähti sille yhdelle ainoalle reissulle...

Niinpä niin, tartunta on saatu eikä siihen ole lääkettä. Minäkin lähden aina sille kuuluisalle "viimeiselle reissulle"...  ;)
edit: Ja nytkin on sitoumus voimassa... huhtikuuta odotellen...  ;)