Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Anki

@IQ: höh, harmillista sulle ja pikkumiehelle :'(
Sekä Kisu että Mirka kirjoittivat viisaita sanoja tästä asiasta....

mami

Mitä uutta auringon alla?

Odotellanko kutsuja koulutukseen tai onko ilmennyt muuta innokkuutta uudelle reissulle?

Mirka

Lainaus käyttäjältä: mami - 11/08/2005, 21:55:03

Odotellanko kutsuja koulutukseen tai onko ilmennyt muuta innokkuutta uudelle reissulle?

Hih, juuei haaveilla uudesta reissusta kun tämäkin on näin tuskainen loppua kohti... Tai no, kyllä mä sen tiedän, että uusi reissu tulee jossain vaiheessa, mutta sen ajankohtasuuteen on aikaa... Muutaman vuoden päästä sitten katotaan uudelleen reissua ja tulevasta reissusta tulee varmasti puolivuotinen :)
Sudanista tuo haaveilee, mutta kahtotaan nyt mihin Pappa seuraavaksi aikoo suunnata. No ei ainakaan Kosovoon, nähty ja koettu ;)

KFOR 11/04-11/05

tiitu

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 11/08/2005, 22:04:19

Hih, juuei haaveilla uudesta reissusta kun tämäkin on näin tuskainen loppua kohti... Tai no, kyllä mä sen tiedän, että uusi reissu tulee jossain vaiheessa, mutta sen ajankohtasuuteen on aikaa... Muutaman vuoden päästä sitten katotaan uudelleen reissua ja tulevasta reissusta tulee varmasti puolivuotinen :)
Sudanista tuo haaveilee, mutta kahtotaan nyt mihin Pappa seuraavaksi aikoo suunnata. No ei ainakaan Kosovoon, nähty ja koettu ;)

Ei voi olla totta, Sudanista meilläkin jo puhutaan! :)

Anki

@Mami: meillä sanotaan että kyllä mielellään lähtis toistekin reissuun, mutta ehkä sitten hetken päästä.... Ja minun iloksi M ainakin nyt väittää että se sitten voisi olla vaan puolen vuoden keikka ;D

soila

Meilläkin on ollut jotain pientä puhetta jo uudesta reissusta... (plääh, eka reissu hätinä puoles välis!!)
Ja jos en ihan väärin muista, on Sudan U:nkin puheis vilahtanut!! ;D Joka tapaukses sitä se sanoi, että tuskin Kosovoon tms paikkaan, vaan jotain erilaista sais olla. Joka toisaalta on harmi jos auto jää sitten haaveeksi... ;D No sitten taas saa riittää puolen vuoden reissu, mikä tuntuu musta paljon mukavammalta kuin vuosi.
Mutta ei nyt kuitenkaan vissiin ihan lähikaikoina, kotiutuunkoon nyt ensin... :P

Mutta haaveeksi taitaa jäädä se yks ja ainoo tehtävä reissu jota kuvittelin. ::) Mutta eipä tämä nyt niiiiiin hirveää elämää ole, rt-leskeys. ;) Menköön siis jos menottaa. Elämäntilanteesta riippuen toki.
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Taru

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 11/08/2005, 22:04:19

Tuomaksellahan oli kans tuo loppuaika aikamoisen raskasta, mutta nythän se on jo aika kullannut muistot.. Autoa se kyllä haluais lähteä hakemaan, eli kuulemma vois lähteä Kosovoonkin uudestaan. Mikäs siinä, kyllä mä ainakin uskoisin toisenkin vuoden pärjääväni, ja jos en pärjäis, menisin matkalaukussa mukaan :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

myy79

juu, kyllähän tuo aina sanoo ku on huono päivä töissä tms, että pitänee lähtee takas turvaamaan...  ::) ja kosovoon EI mielellään lähe, se on koettu, ennemmi jonnekki bosniaan tms, ja vaan puoleks vuodeks... ehkä parin vuoden päästä, ehkä ei...  :P

zatu

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 12/08/2005, 11:16:21
No meitä Sudanin leskiä sitten kanavallinen täällä, varsinkin kun mitään päätöstä laittaa suomalaisia "normiturjaajia" Sudaniin ei ole vielä tehty  ;D

Juurikin näin. ;D Perustavat innokkaina ihan oman mission sinne kohta. ;)

Sitä valmiussitoumushässäkkää odotellaan. Sillä on tapana tulla mun synttärilahjaksi. ;D
-memento vivere-

sarppa

Lainaus käyttäjältä: soila - 12/08/2005, 11:01:18
Meilläkin on ollut jotain pientä puhetta jo uudesta reissusta... (plääh, eka reissu hätinä puoles välis!!)

Mutta haaveeksi taitaa jäädä se yks ja ainoo tehtävä reissu jota kuvittelin. ::)

Samaa meillä kun Soilalla... ja kun mies vielä haaveilee joskus pääsevänsä kököttämään YK-tarkkailutehtäviin ja siitä sitten laajemminkin kv-kuvioihin... että tässä voi joutuu lähtee tän reissun jälkeen miehen perään maailmalle ittekin  8)