Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

moilanensari

meil vähän sama homma mies ikävöi lapsia tosi paljon lasten kuulumiset ja uudet asiat ovat kipeitä paikkoja j.lle.  :-[

IceQueen

Täytyy vaan toivoa, että miehelle tulee järkeä päähän  ;) eikä ees hae uudelle reissulle... :P
Ad astra per aspera!

BB

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 11/04/2005, 22:13:05
Täytyy vaan toivoa, että miehelle tulee järkeä päähän  ;) eikä ees hae uudelle reissulle... :P

:-\
Oi voi..
Mutta oon ihan varma että S tulee harkitsemaan todella tarkkaan lähtöään - ja joskus ne miehetkin osaa yllättää ja tehdä niitä järkeviä(kin) päätöksiä.. ;)

Mirka

Toivotaan, et tulee joko järkeä päähän tai sitten hullaantuu tulevasta baabysta niin paljon, et koko asia unohtuu :D

KFOR 11/04-11/05

zatu

Lainaus käyttäjältä: BB - 11/04/2005, 23:09:44

:-\
Oi voi..
Mutta oon ihan varma että S tulee harkitsemaan todella tarkkaan lähtöään - ja joskus ne miehetkin osaa yllättää ja tehdä niitä järkeviä(kin) päätöksiä.. ;)

Eiköhän harkinta mene kokonaan uusiksi, kunhan lapsi syntyy. :)
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 13/04/2005, 18:57:34
Tänään jätetty hakemus sotilasläänin esikuntaan  8)

;D

zatu

Täällä lähti kanssa paperit ensi vuoden hakuun. Taitaa taas toimintavalmiussitoumus tulla meikäläiselle sopivasti synttärilahjaksi. ;)

Noh, kattellaan...  ::)
-memento vivere-

jonna

Höm höm, mitäs sitten jos sattuis tulemaan raskaaksi ennen lähtöä tai sitten vuoden aikana.. Saattais olla molemmille aika hankala paikka olla erossa sellaisessa tilanteessa ::)

Minä itse henkoht varmaan vetäisisin herneet nenään aika pahasti jos laps olis tulossa ja mies silti haluaa lähteä. Jotenkin tuntuu tuossa tilanteessa Tärkeysjärjestykselläkin olevan suuri merkitys..

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: jonna - 15/04/2005, 09:41:21
Minä itse henkoht varmaan vetäisisin herneet nenään aika pahasti jos laps olis tulossa ja mies silti haluaa lähteä. Jotenkin tuntuu tuossa tilanteessa Tärkeysjärjestykselläkin olevan suuri merkitys..
Arvaa vaan, onko herneitä vedelty! ;D Ite kun oon vielä tosi herkillä raskauden takia, siis ihan kaikki naurettavatkin asiat saa itkemään ja raivostumaan, niin muutaman kerran oon semmoset mekastukset pitänyt, kun mies on vaan vahingossakin maininnut hakemuksen lähettämisestä...

Voi naapuriparkoja, kun ne on joutunut kuuntelemaan... ::) Mut onneks mies on huomannut, että parempi on kun ei sanallakaan juur nyt mainitse ees mitään reissua, tai saa mut silmilleen pahan kerran...
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: jonna - 15/04/2005, 09:41:21
Höm höm, mitäs sitten jos sattuis tulemaan raskaaksi ennen lähtöä tai sitten vuoden aikana.. Saattais olla molemmille aika hankala paikka olla erossa sellaisessa tilanteessa ::)

Itse ainakin odottaisin miehen sitten olevan kotona tukenani... Ja raskaus olisi mielestäni ihan kelvollinen syy ottaa katkotkin.  ::)
-memento vivere-