Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Mirka

Lainaaok, on alhaalla paljon hommia joissa ei välttämättä tarvita aiempaa kokemusta, mutta sitten taas on tehtäviä joissa et pärjää ilman aiempia missiota. Ei muissakaan työpaikoissa lasketa aiempien  työsuhteitten määriä?

No miten sitten uusia pystytään kouluttamaan tehtäviin, joihin otetaan vaan vanhoja reissaajia? Eihän nekään hamaan hautaan asti voi siellä kukkua, pakko niidenkin tilalle on ihmisiä kouluttaa!

KFOR 11/04-11/05

Mirka

LainaaNiinpä, avautuu mahdollisuus useammalle uudelle päästä kokemaan rt-hommat, sen sijaan että sinne niitä vanhoja lähetettäis yhä uudellen ja uudelleen...

Ihan oikein... Kyllä sellaseen elämykseen ja työrupeamaan pitäis olla mahdollisuus kaikilla :) Siis nimenomaan tarkotan just sitä, ettei sinne aina niitä samoja tyyppejä lähetetä.
Ei sillä, kyllähän se kokemus kasvaa reissujen myötä ja rutiinit on varmaan helpompi omaksua, mutta useammalle pitäis antaa mahdollisuus lähteä. Eiköhän tuo viis reissua nyt oo ihan tarpeeks elämystä yhdelle turvaajalle  :D

KFOR 11/04-11/05

IceQueen

LainaaOlenko minä ainoa, jonka ei tarvitse neuvotella lähdöstä?  ::)
Meillä neuvotellaan sitten ihan teidänkin edestä! ;D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Lainaamutta sitten taas on tehtäviä joissa et pärjää ilman aiempia missiota.  
Joo, mutta kyllä 1 mission jälkeenkin on jo "aiempia missiota" heittänyt. Vaikkakin vaan 1 kappaleen.

Mun mielestä tuo 5 reissua on ihan hyvä raja. Ei oo liian piukaks kuitenkaan vedetty, tyyliin 2 reissua ja sitten ei enää... 5 reissua voi kuitenkin vuosimääränä olla enemmän kuin 5 vuotta...

Hyvä noita on vähän rajoittaa. Kuitenkaan kyse ei ole ihan mistä tahansa "normaali" työpaikasta... Kyllä niille vanhoille karpaaseille on ihan Suomessakin yhteiskunnassa käyttöä (heidän elämänkokemuksensa rt-hommista tulee hyötykäyttöön myös täällä), ja taas aukee nuorille mahdollisuus hakea elämän kokemusta ulkomailta, joka taas vois jäädä väliin, koska mielummin pistetään niitä puol tusinaa reissuja heittäneitä vanhoja käiväröitä maailmalle.
Ad astra per aspera!

Mirka

Kyllä asia on sillä jämpti, että kun se kerta nauttii siitä työstä, niin ei meidän tarvii mitään ehtoja asettaa luvan saamiseksi :o

Tietty kaikki reissusta koituvat bonukset on kivoja, mutta eivät välttämättömiä. Tärkein syy siihen, miksi nämä reissut sallin automaattisesti, on juuri se, että tiedän mussukkani tekevän omintaan  :D
Saanhan itsekin tehdä juuri sellaista työtä, mistä minä nautin  ;)

Nää, meillä nyt oikeesti mitään neuvotella... Kunhan pappaa kiusaan ;)
Eka reissu kun on kyseessä, niin en todellakaan vielä haluis edes ajatella seuraavaa matkaa.
Tiedän kyllä, et jos/kun papalla tulee mahdollisuus lähteä, niin lupa irtoaa kyllä ihan nätisti kysymällä :) Mä tiedän, että se nauttii työstään niin paljon ja kun nyt saa tehdä melkein samaa hommaa Kosovossakin... Enhän mä sitä voi kieltää  :P

KFOR 11/04-11/05

mami

*viheltelee*

Meillä minun mielipidettä kysytään kyllä ja asiasta keskustellaan, mutta, elämä on  ;)

myy79

hmmm.. uudelle reissulle...  ???
näyttää tällä hetkellä,että mies ei halua enää lähtee toiselle reissulle, vuosi kuulema riittää aivan hyvin.. mutta, entäs mulle??  ::) mä alan jo tottua tähän, joten pitääköhän sitä mun pistää sitten mies maailmalle vielä puoleks vuodeks...  :P  ;D

herranen aika mitä sammakoita päästelen suustani..  :o että tottunu tähän...  ::) noh, niin sitä vaan sattuu käymään,ku vuos pitää leskeyttä jaksaa..  8)   onkohan tämä normaalia??!!?  ???

minni

LainaaLINJANVETO

-Päätimme tänään hakukäsittelyssä viimeaikaisten palautteiden perusteella, että viisi (5) rt-operaatiota on riittävä määrä. Joten hakijat, joilla jo on viisi keikkaa takana, hylätään iästä riippumatta! Terveisin Peter
    20.03.2005  (www.mil.fi)

Ai jaa, kerran vielä/enää tän jälkeen reissuun  :P

Musta tuntuu oudolta, että reissuja tuolla keinoin
rajoitetaan. Harva kuitenkaan tekee useamman reissun loppujen lopuksi eli eiköhän uudetkin pääse matkaan ilman rajoituksiakin. Ammattitaidon pitäisi ratkaista - ei reissujen määrän...

miipe

Lainaahmmm.. uudelle reissulle...  ???
näyttää tällä hetkellä,että mies ei halua enää lähtee toiselle reissulle, vuosi kuulema riittää aivan hyvin..

meillä mies on samoilla linjoilla. . . kuulemma puoli vuotta olisi hyvä aika , sit jos joskus lähtis uudestaan. tällä hetkellä ei intressejä miettiä seuraavaa missiota.

Itse myöskään en aio kieltää jos tulisi puhetta seuraavista missioista, mutta kyllä haluan hetken pitää miehen kotonakin ihan mielellään  ;)

vaikka omaan aikaankin on mukavasti tottunut, mutta ikävä on jo kova! :)

Mirka

LainaaMusta tuntuu oudolta, että reissuja tuolla keinoin
rajoitetaan. Harva kuitenkaan tekee useamman reissun loppujen lopuksi eli eiköhän uudetkin pääse matkaan ilman rajoituksiakin. Ammattitaidon pitäisi ratkaista - ei reissujen määrän...

No, ei kai siitä rajottamisesta haittaa ole, jos monikaan ei viittä enempää reissua tee :)
Tää on varmaan näitä tee-niin-tai-näin-aina-menee-väärin -juttuja, aina on joku nurisemassa oli päätös mikä tahansa.
Mä en kyllä nää siinä mitään pahaa, mutta itse en ärteeksi aiokaan ;) Antaa niitten herra isoherrojen pähkäillä, mä tyydyn kyllä päätökseen kun päätökseen... Tuskinpa tuo pappakaan ihan viittä kertaa reissuun aikoo  ::)
Jos päättäjänä olisin, niin miettisin kyllä niitä alaikärajoja...

KFOR 11/04-11/05