Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Ämmä

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/12/2006, 19:08:16
:glasses9: jess.. posti toi kuoren, jossa oli Päätös sotilaalliseen kriisinhallinan toimintavalmiudesta ja siinä luki että Hakemuksenne on hyväksytty ja Teidät on valittu sotilaalliseen kriisinhallinnan toimintavalmiuteen  :D

on se virallisen näköinen paperi nykyjään.. ;)

Nyt vaan odotellaan kutsua reissuun ;D

Lua

zatu

-memento vivere-

IceQueen

Ad astra per aspera!

kilukalu

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 05/12/2006, 19:08:16
:glasses9: jess.. posti toi kuoren, jossa oli Päätös sotilaalliseen kriisinhallinan toimintavalmiudesta ja siinä luki että Hakemuksenne on hyväksytty ja Teidät on valittu sotilaalliseen kriisinhallinnan toimintavalmiuteen  :D

on se virallisen näköinen paperi nykyjään.. ;)

Sama  ;)

Kinttunen

Heips!

Minä kun oon näiden rt-asioiden kans vielä vähän vihree, niin neuvokaas jos osaatte. Jos mies laittoi haun päälle uutta reissua varten elokuussa 06 niin kauan se haku on sitten voimassa ja jos tulisi valituksi niin kauanko siitä menee et, lähtö on edessä?

Lupa lähtöön sille on myönnetty.  :)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Paso

elokuussa paperit sisaan laittaneena tais paasta/joutua samaan joukkoon nyt loppuneen haun kanssa eli jos paasee valmiuteen niin se alkaa 1.6.2007 ja on vuoden voimassa. Jos sina aikana tulee kutsu niin tapauksesta riippuen 1pv - 3vk niin loytaa itsensa "alhaalta" aluksi kuudeksi kuukaudeksi ja sitten toiseksi kuudeksi kuukaudeksi...
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

kasu

Kas kun kompastuin eilen töistä tullessani ikävän tutun näköiseen ruskeaan kuoreen... juujuu. Saat kultaseni mennä jos soitto tulee... ;) Onhan tuo ollu jo yli kk kotona... 8)
kasu 75

pumpkin

onhan se ihan hienoo, että kannustaa toista, mutta oletko ihan tosissas Kasu, noissa lähtö kommenteissas?

kasu

Kuin? Kyllä oon melko varma että oon ehkä tuota mieltä, mikäli itseäni yhtään tunnen. ;D
kasu 75