Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kisuliini

Lainaus käyttäjältä: Tanja - 08/11/2006, 15:45:08
Minäkin mietin että nyt ois minun vuoro käydä "vieraissa"...kun vaan keksis jotain... ;)

Mä oon kans miettinyt samaa... Alkuvuodesta suunnittelin että jos olis lähtenyt Australiaan Working holiday'lle, minne on mahdollisuus mennä vaikka kolmeksi kuukaudeksi. Sinne vaan ne lennot on kalliit ja Australian valtio vaatii että tilillä on muistaakseni n. 1500 e sinne mennessä. Eli n. 3000 euron summa pitäis löytyä... Hiljasta on. Niin eikä ilmaset Suomilomatkaan pelitä joten taitaa jäädä käymättä ainakin nyt toi Kengurumaa...

Mutta ehkä sitten jos M lähtee uudelle reissulle...

Anki

Lainaus käyttäjältä: Kisuliini - 08/11/2006, 20:22:55

Mutta ehkä sitten jos M lähtee uudelle reissulle...
Miks se täytyy olla siitä kiinni ??? etkö voi lähteä vaikka miehes on kotona ???

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Anki - 09/11/2006, 08:25:09

Miks se täytyy olla siitä kiinni ??? etkö voi lähteä vaikka miehes on kotona ???

Mä en henk. koht halua lähteä, kun J on kotona.  Vaikka se hassua onkin. Samaan aikaan voisin lähteä, kun hänkin on poissa.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 09/11/2006, 12:03:30

Mä en henk. koht halua lähteä, kun J on kotona.  Vaikka se hassua onkin. Samaan aikaan voisin lähteä, kun hänkin on poissa.
Sama juttu! Mä en vois olla meistä se, kumpi uhraa yhteisen ajan oman halun/edun/unelman vuoksi...

Siksen myöskään ymmärrä, miks mies pystyy noin vaan lähtemään ja jättämään mut tänne yksin...
Ad astra per aspera!

Anki

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 09/11/2006, 20:55:25
Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 09/11/2006, 12:03:30

Sama juttu! Mä en vois olla meistä se, kumpi uhraa yhteisen ajan oman halun/edun/unelman vuoksi...

Siksen myöskään ymmärrä, miks mies pystyy noin vaan lähtemään ja jättämään mut tänne yksin...

Minä olin oikeesti se meistä joka ensimmäisenä kävi heittämässä jotain "omaa keikkaa" ilman sitä toista, joten sen takia ehkä ajattelenkin tällä tavalla....

Heidi82

Meillä eilen juteltiin jo uuden reissun mahdollisuudesta ::)...no vastaan en laita saa mies kyllä mennä mun puolesta jos haluaa :)

Pipsa

Meillä kans mies alkanut puhua uudesta reissusta...Mutta täytyy sanoa että en ole asiasta kauhean innostunut.  ::)  Ehkä sitten olen ikävä ja ymmärtämätön ihminen mutta en haluais uutta reissua  :-\

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 13/11/2006, 23:16:31
Meillä kans mies alkanut puhua uudesta reissusta...Mutta täytyy sanoa että en ole asiasta kauhean innostunut.  ::)  Ehkä sitten olen ikävä ja ymmärtämätön ihminen mutta en haluais uutta reissua  :-\
No et ole ikävä ja ymmärtämätön. Mikä ihmeen pakko tuo reissaaminen muka ois hyväksyä ja ymmärtää??  ??? Varsinkin, jos toinen on jo yhden reissun heittänyt?

Mikä ihme siinä on, ettei voi vaan todeta että se tuli koettua ja nähtyä, ja nyt on aika jatkaa eteenpäin, uusin tuulin? ::) Vaan pitäis kerta toisensa jälkeen heittää reissua...
Ad astra per aspera!

Pipsa

Sitä minäkin ihmettelen...Kun se oli haaveena, niin nythän se haave on koettu, joten eikö vois haaveilla jostain muusta  ::)  Olis vaan niin kiva kun vois elää ns normaalia elämää eikä tarviis olla pelko perseessä että millon se mies taas lähtee....  :'(

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 13/11/2006, 23:51:53
Sitä minäkin ihmettelen...Kun se oli haaveena, niin nythän se haave on koettu, joten eikö vois haaveilla jostain muusta  ::)  Olis vaan niin kiva kun vois elää ns normaalia elämää eikä tarviis olla pelko perseessä että millon se mies taas lähtee....  :'(
Ihan kuin mun ajatuksistani...  :-\

Mä en ainakaan kykene elämään normaalia elämää, jos koko ajan on pelko perseessä siitä, et millon mies taas lähtee. Oon jatkuvasti kiukkuinen kuin pieni ampiainen (no okei, vähän isompi... ;) ) ja mistään ei tuu yhtään mitään, kun ei voi ajatella mitään pitkän ajan suunnitelmia.
Ad astra per aspera!