Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Pipsa

Minä vaan valitettavasti epäilen että tulis sellainen tilanne että mies ei haluais lähteä....  :-[
Mielelläni eläisin vaan ns tavallista kotielämää...ilman että mies reissuun haluaisi  :-\

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 05/11/2006, 23:56:32
Minä vaan valitettavasti epäilen että tulis sellainen tilanne että mies ei haluais lähteä....  :-[
Mielelläni eläisin vaan ns tavallista kotielämää...ilman että mies reissuun haluaisi  :-\
Meillä kans nyt jo välillä puhutaan seuraavasta reissusta... ::) Ja sit pitäis elää ja odottaa, et koskahan se nakki taas napsahtaa. ::) Vähän syö naista...
Ad astra per aspera!

myy79

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 04/11/2006, 11:59:51
Lainaus käyttäjältä: Myy - 02/11/2006, 12:19:34
ei tullu lähtöö ei..  :-X  :'( harmi!!

??? ilmoittiko ne pv:ltä kirjeitse ettei tullu lähtöä?

joo, ei saanu toimintavalmiussitoumusta.. plääääh....  :-[ mies sano, et eiku paperit uudestaa vetämään...

Paso

Lainaus käyttäjältä: Tanja - 05/11/2006, 14:35:19
Ai sinä kerrot mulle ??? Nyt taitaa sulla pätkiä..

Niin kerron tahan asiaan liittyvan yhden jutun mutta vasta kun se tulee ajankohtaiseksi...  ;)

Mullahan patkii aina joten se nyt ei ole mitenkaan ihmeellista  ::)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

taamaa

Lainaus käyttäjältä: Paso - 06/11/2006, 09:09:33
Lainaus käyttäjältä: Tanja - 05/11/2006, 14:35:19
Ai sinä kerrot mulle ??? Nyt taitaa sulla pätkiä..

Niin kerron tahan asiaan liittyvan yhden jutun mutta vasta kun se tulee ajankohtaiseksi...  ;)

Mullahan patkii aina joten se nyt ei ole mitenkaan ihmeellista  ::)
Hih...mietin jo että miten sinä voit kertoa milloin mun mies on lähdössä ::)
;) ;)

Kisuliini

Tänään juuri keskusteltu uudesta reissusta. M sano ettei ainakaan neljään vuoteen ( jäi hämäräksi miksi juuri tämä neljä vuotta) ja ei enää lähde kuin 6 kk:ksi. Koska viimenen puoli vuotta on yhtä ryytymistä... Oli kuulema nytkin vuoden vain auton takia.... No näillä reunaehdolla, mä olen antanut hyväksyntäni uudelle reissulle... No tulis nyt pois tältä ekalta reissulta ..

Ämmä

Lainaus käyttäjältä: Kisuliini - 06/11/2006, 20:15:10
Tänään juuri keskusteltu uudesta reissusta. M sano ettei ainakaan neljään vuoteen ( jäi hämäräksi miksi juuri tämä neljä vuotta) ja ei enää lähde kuin 6 kk:ksi. Koska viimenen puoli vuotta on yhtä ryytymistä... Oli kuulema nytkin vuoden vain auton takia.... No näillä reunaehdolla, mä olen antanut hyväksyntäni uudelle reissulle... No tulis nyt pois tältä ekalta reissulta ..

Tuota kuutta kuukautta en oo edes muistanu ottaa huomioon!

Tällaiselle puolen vuoden reissuille mun ukko saa lähteä vaikka heti. Siis kotiutumisen jälkeen. Mahdollisesta vuoden reissusta keskusteltais hetki. Ja antaisin siihenkin luvan ;D ;)

kasu

Saa mennä uudelleen kun /jos pääsee.. menee se joka tapauksessa jonnekin  joten parempi ottaa asia tuollaisena itsestäänselvyytenä. Saas nähdä sit mihin seuraavaksi nenä näyttää :D Meinaan kyllä pitää puoleni. Seuraava reissu on mun. Kartatkin on jo...

Vuoroin vierailla mailla
kasu 75

taamaa

Minäkin mietin että nyt ois minun vuoro käydä "vieraissa"...kun vaan keksis jotain... ;)

kasu

lähe sieki pyhiinvaellusreitille... majapaikkoja on ja historiaa parin tuhannen vuoden varrelta

ot. sorry
kasu 75