Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

IceQueen

LainaaMeidän pappa puhuu jo uudesta reissusta, vaikkei vanhaakaan ole vielä lusittu  :D
Niinhän se taitaa puheena olla kaikilla käiväröillä alhaalla.. :P Mut kummasti ne pahimmat menohalut unohtuu täällä kotosuomessa jonkun ajan päästä! ;)
Ad astra per aspera!

IceQueen

LainaaTää ei kyllä päde ihan kaikkiin  8)

Vaan eipä haittaa  ;)
Poikkeus vahvistaa säännön! ;) Ei vaan... Kyllähän niitäkin tietty joukkoon mahtuu, jotka oikeasti reissuun lähtevät piankin edellisen jälkeen.

Meillä isännällä oli kova reissukuume jo ekalla reissulla jo ennen kuin eka oli puolessa välissä. Kotio pääsynkin jälkeen vielä piiitkään haaveili uudesta reissusta ja oli paperitkin vetämässä... Mutta onneks ei sitten päässyt lähtemään, kun nyt kerran perheenlisäystä on tulossa. :) Nyt taas ei oo minkään tyylin hinkua lähteä. 8)
Ad astra per aspera!

myy79

LainaaNiinhän se taitaa puheena olla kaikilla käiväröillä alhaalla.. :P Mut kummasti ne pahimmat menohalut unohtuu täällä kotosuomessa jonkun ajan päästä! ;)

Meillä olis kovasti tullu kotia jo kesken mission, mutta auto pitää kummasti alhaalla miehen..  ::)
eli mitä ilmeisemmin uusia papereita ei lähetellä vähään aikaan.. jos koskaan.. (ellei itteeni rupee nii toisen naama ärsyttämään,että täytän toisen puolesta..  ;D )

mami

Niin joo, kukin taaplaa tyylillään, mutta kyllä tämä "vaihe" elämässä on jo nähty ja useammankin kerran. Tää reissu ei ole tuonut mukanaan ainakaan vielä mitään uutta, paitsi sen että melkein asun töissä...Lomien odotus on ihan yhtä kihelmöivää... ;D

Normaalia perhe-elämää on hankala rakentaa jos jompi kumpi on aina pois, ja loppujen lopuksi sen elämän iloineen ja suruineen minä ainakin haluan  ;)

mami

LainaaMeillä olis kovasti tullu kotia jo kesken mission, mutta auto pitää kummasti alhaalla miehen..  ::)
quote]!

Autoton mies on huoleton mies  ;D kotiin pääsee vaikka huomenna

susakaro

LainaaNormaalia perhe-elämää on hankala rakentaa jos jompi kumpi on aina pois, ja loppujen lopuksi sen elämän iloineen ja suruineen minä ainakin haluan  ;)

Tämä on karvasta suolaa meikäläisen haavoihin.
nimim.  ikuisen reissumiehen vaimoke  :-/

susakaro

LainaaAina on vaihtoehto miettiä sitä omaa työtä  ;)
Isäntä kyllä lupasi jäädä koti-isäksi jos vielä innostun maailmalle  8)  ;)

Mä en halua maailmalle. Mä haluan joka ilta kotiin. ja onneksi se on mahdollista!  :)

IceQueen

LainaaMeillä olis kovasti tullu kotia jo kesken mission, mutta auto pitää kummasti alhaalla miehen..  ::)
Noin meilläkin oli. Koko ajan puhui, että tulis kotiin mutta kun on auto...

Sen jälkeen sitten iski tuo, että uudelle reissulle
pakko päästä... :P
Ad astra per aspera!

IceQueen

LainaaMä en halua maailmalle. Mä haluan joka ilta kotiin. ja onneksi se on mahdollista!  :)
Samoin! Ja mä haluan miehenkin joka ilta kotiin! :)

Mun mielestä ei oo mitään mukavampaa asiaa maailmassa, kuin tavallinen arki! Ihana herätä miehen vierestä aamulla, ja ensimmäisenä ajatella, että vitsit, että mä rakastan tuota miestä... Ja kun toinen tulee töistä kotiin, on mukava istuskella yhdessä ruokapöydässä ja syödä, sekä keskustella päivän asioista.

Koko rt-vuoden kaipasin tota... Enkä haluais kyllä, että mies ihan heti uudestaan lähtis... Mulle kun yksin olo ei oikein sovi. Mä tuun hulluks, jollei mulla oo jotain ihmistä lähellä, jolle voin tehdä kaikkea pientä, esim. ruuan valmiiks, kun toinen tulee kotiin jne.. Ainakin ton asian rt-vuosi opetti, ettei toisen läsnäoloa voi pitää mitenkään itsestään selvyytenä, vaikken nyt kyllä sitä ennen rt-vuotta pitänytkään.
Ad astra per aspera!

Mirka

LainaaSamoin! Ja mä haluan miehenkin joka ilta kotiin! :)

Mun mielestä ei oo mitään mukavampaa asiaa maailmassa, kuin tavallinen arki! Ihana herätä miehen vierestä aamulla, ja ensimmäisenä ajatella, että vitsit, että mä rakastan tuota miestä... Ja kun toinen tulee töistä kotiin, on mukava istuskella yhdessä ruokapöydässä ja syödä, sekä keskustella päivän asioista.

Koko rt-vuoden kaipasin tota... Enkä haluais kyllä, että mies ihan heti uudestaan lähtis... Mulle kun yksin olo ei oikein sovi. Mä tuun hulluks, jollei mulla oo jotain ihmistä lähellä, jolle voin tehdä kaikkea pientä, esim. ruuan valmiiks, kun toinen tulee kotiin jne.. Ainakin ton asian rt-vuosi opetti, ettei toisen läsnäoloa voi pitää mitenkään itsestään selvyytenä, vaikken nyt kyllä sitä ennen rt-vuotta pitänytkään.

Mäkin pidän siitä "tavallisesta" arjesta, on ihana herätä miehen vierestä joka aamu.

Miehen työ täällä Pohjolassa pakottaa aina joskus matkustamaan, Suomessa kylläkin ja sillon mä jään yksin kotia vahtimaan. Normaalityöpäivinä mies lähtee aamukahdeksalta ja tulee aamukahdeksalta...
Eli ihan joka-aamuista se toisen vierestä herääminen ei ole. Jos tuntuu, että arki on samaa harmaata, niin siitä me päästään helposti irti, jos mä sattun olemaan vielä sängyssä miehen tullessa aamusella töistä  ;)  :P

KFOR 11/04-11/05