Päävalikko

Öttömönkiäiset

Aloittaja minttukoo, 12/06/2005, 21:56:44

« edellinen - seuraava »

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: kasu - 09/08/2007, 15:42:14
Ne ovat kuulemma muutaman vuoden päästä täälläkin. Shh...

Nouuuuuuu!!!!

Mirka

Niitä on kuulemma metsät piukassa. Mä olen ahkera metsänkävijä, kuljen Papan perässä kyllä synkimmässäkin metsässä. Mutta koskaan niitä en ole nähnyt tai kokenut. Papan navassa näin kyllä kerran yhden niistä ;D ;D
Öttömönkiäinen tai ei...
Viikonloppuna Pappa oli metällä lähimaastossa. Kännyn kamera vissiin välkky ahkeraan, kun viidenkymmenen metrin päässä puussa istui huuhkaja :D 8) Oli ollut kuulemma komian näkönen lentoon lähtiessään. Onni oli se, että Irma oli auton takakontissa, olis ollu varmaan hjuva suupala huuhkajalle... :-X
Hitto kun en ollu mukana, olis saanu kamera kyytiä :P

KFOR 11/04-11/05

Mari@

Asun sen verran metsän keskellä että NE iskee välillä jopa terassilla  >:(
Ja kun ne prkl puree!!!

Mari@

Kesän  ;D ensimmäinen käärme eksyi pihaa  :o

Kamomilla

Että tällainen sitten löytyi tänään makuuhuoneesta!!!  :icon_pale: :icon_pale: :icon_pale:
Toi raha on 0.50€. Toivottavasti oli yksinäinen vaeltaja. Ei tuon kokoluokan torakoihin tee mieli törmäillä kovin usein.

Marge

Lainaus käyttäjältä: Kamomilla - 01/10/2007, 18:01:48
Että tällainen sitten löytyi tänään makuuhuoneesta!!!  :icon_pale: :icon_pale: :icon_pale:
Toi raha on 0.50€. Toivottavasti oli yksinäinen vaeltaja. Ei tuon kokoluokan torakoihin tee mieli törmäillä kovin usein.

Yääääääk  :walk2:
Fear never fixed anything.

yama

Lainaus käyttäjältä: Marge - 01/10/2007, 19:51:54
Lainaus käyttäjältä: Kamomilla - 01/10/2007, 18:01:48

Yääääääk  :walk2:

Komeat on tuntosarvet kaverilla!  :D

s^n^

Lainaus käyttäjältä: yama - 01/10/2007, 19:54:12
Komeat on tuntosarvet kaverilla!  :D

Tosi komeet.. :D Mut en silti ottais kylään..

anniinak

Jos oikeesti tollane öttis tulis vastaan, mä varmaan pökräisin siihen!  ::)
Mä en oikeestikkaan ole mikää ötököiden ystävä..  :puke: :puke:

Kamomilla

Lainaus käyttäjältä: Pike - 01/10/2007, 20:36:53
Ihan vaan vinkiks Kamomilla, et noita torakoita ei kannata tappaa sisälle, koska niistä erittyy sellainen aromi, joka kutsuu koko suvun paikalle hautajaisiin. Kantsee mielummin pyydystää ja heittää ikkunasta ulos.  ;)

Jep... tuo taisikin olla koko klaanin pääjehu, kun keittiöstä on tullut pienempiä tapettua jo lukematon määrä. Pitää kai tilata "managerilta" tänne ihan kunnon myrkytys.