Päävalikko

Hiljaiseloa..

Aloittaja jonna, 03/06/2005, 09:31:29

« edellinen - seuraava »

minttukoo

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 31/05/2006, 20:34:52
Lainaus käyttäjältä: Minttu - 21/05/2006, 23:38:46
Huomen aamulla äidin kanssa Helsinkiin ja takas keskiviikkona. Eli kolme päivää hiljaisuutta :)

Ettekö oo puheväleissä??  :o

No heh heh :rotf:

Jartsa

Maya

Kiitos kaikille lomatoivotuksista pidetään hauskaa! :D Nyt viimeistä päivää yritän viestejä kahlata läpi ja pliiiiiiis koettakaa kirjoitta mahdollisimman vähän  ;D, kun on pitkä tauko edessä niin sitten en saa kaikkia läpi kahlattua enää kun takaisin tuun  ;)

Maijis

Tänään lähden leireilemään kymmeneksi päiväksi viidenkymmenen viisitoista-vuotiaan kanssa keskelle metsää, joten koneelle ei taida olla asiaa ennen kuin piiiitkäään ajan kuluttua. :-\

Pipsa

Ja tää pääsee koneelle vaan töissä  ::) ....kun ei nyt ole konetta kotosalla.

Jartsa

Mä oon ti-su jossain Joensuun Niittylahdessa jollain kansanopistolla... (ei mitään hajua, missä päin se on).  :D Notta ens viikon saatte olla mun puolesta aika rauhassa.  :D

Kisu

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 04/06/2006, 12:46:40
Mä oon ti-su jossain Joensuun Niittylahdessa jollain kansanopistolla... (ei mitään hajua, missä päin se on).  :D Notta ens viikon saatte olla mun puolesta aika rauhassa.  :D

Hauskaa ja antoisaa ea3-leiriä!!

Mari@

Tän laajakaistan siirto kestää viel hetken ja siks näin hiljaista :-\
Vi**n Elisa!!!!

Outi

Huomenna lähden vanhempien luokse ja sitä kautta mökille. Palailen vasta, kun oon tarpeeks rentoutunut  8)

Eli siis oikeasti viimeistään torstaina, kun sit ois mentävä töihin ;)

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 04/06/2006, 12:46:40

I´M BACK!!!!  :hello: