Päävalikko

Hiljaiseloa..

Aloittaja jonna, 03/06/2005, 09:31:29

« edellinen - seuraava »

yama

Lainaus käyttäjältä: Hanra - 06/05/2006, 09:57:21
Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 06/05/2006, 08:36:58
Kohta poistun foorumilta hetkeksi :) eli auton ja miehen haku reissuun lähen jo tänään ja vietän ensikis muutaman päivän helsingissä...Palailen reilun viikon kuluttu ;)

Oikein ihanaa ja aurinkoista reissua teille!  :D

Mukavaa ja turvallista sekä ennenkaikkea onnellista matkaa!  :D

Kisu

Iloista ja turvallista reissua Heidille!

Katja

Joo kohta alkaa hiljaiselo minullakin.. Tanaan nimittain nokka kohti Suomea. Huomenna paivalla Helsingissa, jossa yo ja mokin kautta oon sit aitienpaivaks kotona.. Eli sunnuntaihin asti menee ainakin.   :)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Katja - 11/05/2006, 17:56:01
Joo kohta alkaa hiljaiselo minullakin.. Tanaan nimittain nokka kohti Suomea. Huomenna paivalla Helsingissa, jossa yo ja mokin kautta oon sit aitienpaivaks kotona.. Eli sunnuntaihin asti menee ainakin.   :)

Hyvää kotimatkaa! :)
-memento vivere-

Janica

Mukavaa kotimatkaa. :D

Saat sinäkin varmaan kokea sen jännän tunteen, kun tulee takaisin kotimaahan pidemmän ajan jälkeen. Tuntui itselle ainakin tosi hassulta kuulla kaduilla puhuttavan Suomea.  ;D

IceQueen

Turvallista matkaa Katjalle! :)
Ad astra per aspera!

Lua

Lainaus käyttäjältä: Katja - 11/05/2006, 17:56:01
Turvallista kotimatkaa..! Josko sitten kun olet kotiutunut niin järkätään jotain tapaamisen poikasta täällä Savossa  ;D

Kisu

Turvallista kotimatkaa Katjalle!!

Maya

Katjalle turvallista kotimatkaa!

Outi

Nyt tulee täältä suunnalta muutaman päivän hiljaiseloa, kun suuntaan kotimaisemiin Keski-Suomeen. Ohjelmaa on kuulemma tiedossa niin paljon etten taida koneen ääreen keritä  ::) Iloista viikonloppua kaikille!  :sunny: