Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

Suttura

Mua kyllä himottaisi kovinkin paljon kuiva omenasiideri jäillä, mutta kun ei niin ei. Onneksi löysin hyvän alkoholittoman vaihtoehdon, täytyy sen avulla selvitä syksyyn  ;D

Lilian

Musta on tullu selkeesti vanha ::) Mä kyllä tykkään juoda yhden tai kaksi siideriä tai pari lasia viiniä mutta en niin paljon että tulen humalaan :-X inhoan sitä olotilaa :confused2:

Marge

Mä oon ihan hönössä  ;D Ex-tempore lähdin kaverin luokse saunoon ja nyt piti kesken illan tulla pois kun mies lähti CHL-finaalia kattomaan kavereitten kanssa mökille. TYLSÄÄ!
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Marge - 22/05/2010, 21:46:21
Mä oon ihan hönössä  ;D Ex-tempore lähdin kaverin luokse saunoon ja nyt piti kesken illan tulla pois kun mies lähti CHL-finaalia kattomaan kavereitten kanssa mökille. TYLSÄÄ!
No höh, menee hyvä hönö sivu suun. ;D Etkö voinu miehelle sanoo, ettei hyvää hönöä sovi tuhlata, et hänhän voi ihan hyvin olla kotona, kun kerran laivallakin just oli? ;)
Ad astra per aspera!

Marge

^No ku ne on työporukan kesken jo viikkoja sit sopinu tän illan, kun tulee CHL-finaali ja niil on vedot päällä  ;D
Fear never fixed anything.

Heidi82

Muutama siideri saunan jälkeen,mukavan rento fiilis ;D

Omppis

juu-u, pienoiset kalsarikännit täälläkin... kokonaisen kolmen siiderin voimin!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

lasinainen

lesket, rekorderlig ja tupakka..  ;D

s^n^

Kyllä.. Velipojan kanssa känni-ilta nro. jotain. ;D

Omppis

Pari sidukkaa ja sotkun rinkulamunkki... :P Namps!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"