Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

Rakkikoira

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 21/02/2009, 23:56:24
eik se petosen siltsu nyt vois tarjota runkonaulaintaan rakkikoiran käyttöön.. varafasset hoi!!

:rotf: siis apua... ;D ;D

Rakkikoira

^täytyy laittaa pystyyn joku: pelastakaa pienet ihmiset, joiden runkonaulain (tai vasara) on hukassa ry.

Tiedä vaikka saatas jonkinlainen vpk pystyyn  ;D ...ja mikä tärkeintä; taulut seinille  ;D

pumpkin

^eläkä anna mitään muitakin KFOR tuotteita...es keskelle Suomea.

Rakkikoira

mä en ole edes ehtiny sitä punkku pulloa avaan... (vasaran lisäks avaaja oli hukassa...mutta en uskaltanut enää siitä täällä avautua  ;) tiiä sit mistä siihen olis apu löytynyt  ;D ) mutta taulunripustamistalkoiden kunniaksi nautin muutaman oluen  ;D

myy79

^^ hoh, jollaki muullaki ongelmia viinipullon avaamisessa kuin minulla..  ;D moni varmaan muistaa mun tuskastelut saaha viinipullon auki v 2004-2005...  ;D ;D tuli käytettyä nii vasaraa ku ruuvimeisseliäki, että sai pullon auki... :P

myy79

^ joo, kylhä ne pullot aina sai auki,tavalla tai toisella.. :P tosin jossai vaiheessa taisin vaihtaa lootaviineihin, ne sai ainaki auki...  ;)  ;D

myy79

mithään en oo koshkhaan otthannu...  ;D ;D ;D

Rakkikoira

^  ;D
No, mä päätin säästää sen vinkkupullon siihen, että löydän sen avaajan muuttolaatikoista... olutpullo sentään aukee kivuttomasti käytännössä millä vaan  :)

Niin... toiset ripustelee tauluja ja toiset runkonaulaimia! siis en ole mitenkään katkera  ;D

Rakkikoira

^^ meni kuitenkin vaan ettiin sitä runkonaulainta jostain hyllystä!  ;)