Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

point

Lainaus käyttäjältä: zatu - 20/08/2006, 21:28:21
Lainaus käyttäjältä: zatu - 13/08/2006, 13:01:01
Pyysin tuliaisiksi mattoja, kultaa ja shampanjaa. Saa nähdä, mitä tulee. ;)

..seuraavan kerran pitänee pyytää tarmokkaammin. ;)
Tai lähettää mies vaikka Kuwaitiin... siellä olisi näitä edellä mainittuja hyvin saatavilla. Sotilastarkkailija paikka muuten. *vink vink*

Kinttunen

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

susakaro

Maijis

Mä sain tuliaisiksi viime lomalla kahdet kengät, kaksi pikkuista rahapussipussukkaan, suklaata ja samppanjaa. Olen tosi tyytyväinen. :)

Jansku

Lainaus käyttäjältä: Maijis - 21/08/2006, 21:11:25
Mä sain tuliaisiksi viime lomalla kahdet kengät, kaksi pikkuista rahapussipussukkaan, suklaata ja samppanjaa. Olen tosi tyytyväinen. :)

Kengät  :o wou....mun ukko ei osais ostaa mulle kenkiä sitten millään. Mä oon saanu hajuvesiä ja rasvoja sun muuta kosmetiikkaa. Viimeks tuli läjä Victorias secret -purkkeja  :blob5: ihania oli  :-* Ja tosi siisti kangaskassi..."GOD BLESS AMERICA"  :rotf: mä olin niin ylpee siitä, mulla on vähä makee kauppakassi  nyt  ;)...oon vähä jenkkifani jollain tasolla  ::)

myy79

Lainaus käyttäjältä: Kinttunen - 21/08/2006, 09:49:36
Audi A3.  ;D

tuollasen tuliaisen takia mäki voisin pistää ukon takas..  :P  ;D

Kinttunen

Nyt mä sanoin ukolleni, et jos meinaat lähtä niin pikkunen lomareissu leskirukalle ja jotain kivoja koruja tulis tarpeeseen..  8)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Hanhikki

Mun tuliaiset ovat pääasiassa olleet pelkkää kultaa ;D
On kaulaketjua, nilkkaketjua, sormuksia ja nyt viime lomilla sain aivan ihanan ranneketjun, joka on punottu valko, kelta ja puna kullasta :)
Mun mies on sitä lajia, ettei osaa ostaa kuin koruja :) Mut en paa pahitteeksi ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Kinttunen - 23/08/2006, 09:58:34
Nyt mä sanoin ukolleni, et jos meinaat lähtä niin pikkunen lomareissu leskirukalle ja jotain kivoja koruja tulis tarpeeseen..  8)

Jos matkaliput käyvät tuliaisista, sanoisin, että ehdottoman tärkeä tuliainen. Joka reissusta leskirukka ansaitsee ainakin yhden lomamatkan. ;D
-memento vivere-

Eveliinak

Lainaus käyttäjältä: zatu - 24/08/2006, 14:22:26
Lainaus käyttäjältä: Kinttunen - 23/08/2006, 09:58:34
Nyt mä sanoin ukolleni, et jos meinaat lähtä niin pikkunen lomareissu leskirukalle ja jotain kivoja koruja tulis tarpeeseen.. 8)

Jos matkaliput käyvät tuliaisista, sanoisin, että ehdottoman tärkeä tuliainen. Joka reissusta leskirukka ansaitsee ainakin yhden lomamatkan. ;D
Hih, totta turiset!  ;D :angel: