Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 02/07/2006, 21:42:25
Lainaus käyttäjältä: Outi - 02/07/2006, 21:36:46
Mulla on nyt ikävän varalle lomaväleilläkin aina oma rauhanturvaaja sängyssä  :laughing9: Kulta toi mulle nimittäin viime lomalla mm. sellaisen KFOR-tunnuksilla ja maastopuvulla varustetun nallen. Se on aika söpö :)

Onpahan sitten jotain halittavaa. ;)

Mulla on SFOR-nalle. ;D

Ja mulla on KFOR-possu, jonka mahassa lukee Someone in Kosovo loves you...  :-*

Suttura

Meillä mies on noita pehmoleluja joka lomalla tuonut koiralle   ;D Tosin niistä ei ole enää kuin kuoret jäljellä, tuhoamisvimma on kova.

laura

Miullakin on sellainen Kosovo apina missä lukee kiss And hugs from Kosovo... ;)

minni

Mulla on myös KFOR -nalle maastovaatteissa ja UN-nalle sinisissään. UN-nalle "laulaa", kun sitä painaa tassusta. ;)

Jooppoliini

Mullekin nalleja!! ;D Ei vaan tuo meidän ukko semmoisia.. ::) No, ehkä siks että mulla on muutenkin kaikkia halittavia enemmän kuin tarpeeksi ;D

Kyllä noissa alusvaatteissa varmasti kokoja löytyy.. Ja yllättävintä todellakin oli se, että olivat oikean kokoisia. Osaan kuvitella kun se kulta siellä pähkii että olisko se nyt m vai s :-*

Taru

Mäkin sain nallen. Se on kovassa käytössä. ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Katja

Muutkin saanu nalleja.  :D Minulle tuli ihan perus kurkkusalaattinalle koulutuksesta ennen reissuun lähtöä.  ;)

Maya

Meillä sen nallen sai lapsi!  ;D

IceQueen

Tää ei nyt ihan RT-krääsästä mee, mutta isi kun on eri varuskunnissa ollut jossain koulutuksissa tai Falling Plates tapahtumassa, on aina tuonut pojalle jotain. :)

Yhdestä paikkaa tuli sellanen maastokuvioisen kilven omaava kilppari, Pirkkalan lennostosta t-paita jne... :D
Ad astra per aspera!

Maya

Mies oli ostanut mulle tuliaiseksi toffee likööriä ja viina pullon!  ::)