Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

tupu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 06/01/2006, 20:37:14
Lainaus käyttäjältä: tupu - 06/01/2006, 18:58:10
Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 05/01/2006, 17:31:50
Onkohan tuolla A-maassa kivoja alusvaatteita...Jotain kamelinkarva villahousuja  ;D  ;D

Kamelinkarva on maaaahhdottoman pehmeää! :bunny:

Kamelinkarvastringejä täällä jo ehdoteltiinkin. ;D

Rohkeutta peliin: elä villisti!  >:D :pottytrain1:
Ethän muistele pahalla, kun irronneita karvoja on kulkeutunut paikkaan jos toiseenkin...?  :angel4:
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

zatu

Lainaus käyttäjältä: tupu - 06/01/2006, 20:45:56
Lainaus käyttäjältä: zatu - 06/01/2006, 20:37:14
Lainaus käyttäjältä: tupu - 06/01/2006, 18:58:10
Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 05/01/2006, 17:31:50
Onkohan tuolla A-maassa kivoja alusvaatteita...Jotain kamelinkarva villahousuja  ;D  ;D

Kamelinkarva on maaaahhdottoman pehmeää! :bunny:

Kamelinkarvastringejä täällä jo ehdoteltiinkin. ;D

Rohkeutta peliin: elä villisti!  >:D :pottytrain1:
Ethän muistele pahalla, kun irronneita karvoja on kulkeutunut paikkaan jos toiseenkin...?  :angel4:

Nähtäväksi jää, miten tämän tuliaispuolen kanssa käy. ;D Raportoin sitten. ;)
-memento vivere-

Pipsa

Joo raportoi...pitäsköhän minun kysyä jo nyt saanko sellaiset kamelinkarva stringit vaikka seuraavalla lomalla  ;D
Voin sit kertoa kokemuksia  ;D

tupu

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 07/01/2006, 23:14:48
Joo raportoi...pitäsköhän minun kysyä jo nyt saanko sellaiset kamelinkarva stringit vaikka seuraavalla lomalla  ;D
Voin sit kertoa kokemuksia  ;D

Yhteistilausta peliin, Pipsa! Ai mutta... ehkä kamelinkarva pitäisi testauttaa RT-hanilla. Tuppaa allergiaa pukkaamaan siitä sun tästä luonnontuotteesta. Aika pahan pistäisi, jos ei koko lomien aikana saisikaan!
:cussing: :confused2: :crybaby2: :icon_pale:
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

Ulpu

Mä sain tuliaiseksi ihania Marimekon turkooseja pyyhkeitä.  :laughing9: Mies oli ottanut vinkistä vaarin. Ja lupas tuoda vielä samaa sarjaa olevan wc:n matonkin.  :)

Suttura

Lainaus käyttäjältä: Suttura - 05/01/2006, 12:55:11
M tuli eilen lomille, tuliaisina mm. jonkunlainen goretex-puku. Ihan kiva ja tarpeellinen, mutta.... takin koko L! Vaatekokoni on S-M. Raukkaparan selitys oli se, että "kun sulla on niin pitkät kädet"...
Sovitin takkia ja se oli öö... aikasmoinen teltta. Harmittaa, koska puku on hieno ja olisi käyttöä löytynyt.

Pitääkö mun nyt käyttää sitä kohteliaisuussyistä vai voinko jollain keinoin antaa sen eteenpäin?

Sanoin M:lle, että puku on hieman liian iso mulle, että voisiko vaihtaa? M sanoi tuovansa kokonaan uuden, S-kokoisen  ;D Tuon yli-ison lahjoittaa jollekin. RO kuulemma.

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 13/01/2006, 20:17:23
Mä sain tuliaiseksi ihania Marimekon turkooseja pyyhkeitä.  :laughing9: Mies oli ottanut vinkistä vaarin. Ja lupas tuoda vielä samaa sarjaa olevan wc:n matonkin.  :)

M sai ihan itse idean tuoda Marimekon käsipyyhkeitä,yllätyin oikein. Ei sitä ennen ole kiinnostanut mikään sisustamiseen liittyvä  :) Alhaalla kuulemma on paljon sellaista ostettavaa, mitä ei ole tiennyt tarvitsevansa  ;)

myy79

Hanna

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 13/01/2006, 20:17:23

Meinasin tukehtua hämmästykseeni kun mies kertoi ostaneensa meille Marimekon liinavaatteita. Ja ihan omasta aloitteestaan. Siis minun miehenikö? :o

Katja

Lainaus käyttäjältä: Myy - 13/01/2006, 21:11:44
Lainaus käyttäjältä: Suttura - 13/01/2006, 21:05:32

RO kuulemma.

Niin tuttu lausahdus....  ;D  8)

Niin mitä se sit tarkottanee??  ::)  Ja minäkii halluun Marimekkoo.. Ei mun mies vaan taida sellasia osata ostaa.. Tai halua. Onko kovastikkin halvempia siellä?

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Katja - 15/01/2006, 15:31:48
Lainaus käyttäjältä: Myy - 13/01/2006, 21:11:44
Lainaus käyttäjältä: Suttura - 13/01/2006, 21:05:32

RO kuulemma.

Niin tuttu lausahdus....  ;D  8)

Niin mitä se sit tarkottanee??  ::)  Ja minäkii halluun Marimekkoo.. Ei mun mies vaan taida sellasia osata ostaa.. Tai halua. Onko kovastikkin halvempia siellä?
RO=rahaa on :D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla