Päävalikko

Mökkeilyä

Aloittaja Taru, 05/05/2005, 18:11:27

« edellinen - seuraava »

mami

Ohos, olin ihan unohtanut, että meillä on käytössä työpaikan kautta yksi mökki/talo Korppoon lähellä Norrskatassa. Hinta 5 €/yö  8) Pakko heti varata jollekin viikonlopulle!

yama

Meil ei oo mitään kesämökkii, jos ei tuota omaa torppaa siks lueta.  ;D Eikä oo kellään lähitutullakaan, jonne voisi kesäisin mennä. Eli ei tuota mökkeilyä harrasteta pahemmin.

Anki

Näyttää siltä että pääsiäinen kuluisi näissä merkeissä... Joko Lapin mökillä tai sitten vanhempien mökillä täällä hieman lähempänä :)

susakaro

Mä haaveilen kesäviikosta mökillä Iijoen rannalla. Se on maailman ihanin paikka!  :D toivottavasti ens kesänä taas päästään sinne loikoilemaan laiturille!

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 04/04/2006, 11:37:52
Mä haaveilen kesäviikosta mökillä Iijoen rannalla. Se on maailman ihanin paikka!  :D toivottavasti ens kesänä taas päästään sinne loikoilemaan laiturille!

Iijoki on aika pitkä. Jokihan melkein katkaisee koko Suomen.  ;)

Milläs kohtaa jokea teidän mökki on?
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

susakaro

Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 04/04/2006, 13:19:13
Lainaus käyttäjältä: susakaro - 04/04/2006, 11:37:52

Iijoki on aika pitkä. Jokihan melkein katkaisee koko Suomen.  ;)

Milläs kohtaa jokea teidän mökki on?

Yli-Iissä Jakkukylän kohdalla :)

Ulpu

Lähdetään kohta puoliin muden kanssa ajelemaan Keski-Suomeen eli mökille! :)  Toivottavasti ei olisi kovin kylmä.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

laura

viikon päästä pääsee mökille rentoutumaan ja nauttimaan hiljaisuudesta sekä luonnosta..

yama

Lainaus käyttäjältä: laura - 20/05/2006, 17:14:35
viikon päästä pääsee mökille rentoutumaan ja nauttimaan hiljaisuudesta sekä luonnosta..

Voi jos oiskin mökki!  :-\

laura

tulee kyllä mökkireissu tarpeen sen verran kiireistä aikaa ollu kaks viimeistä kuukautta eetä pää hajoaa kohta jos ei pääsis rentoutumaan