Päävalikko

Mökkeilyä

Aloittaja Taru, 05/05/2005, 18:11:27

« edellinen - seuraava »

Lilian

Olis kyllä niin ihanaa kun olis mökki, mutta ei ole kummankaan lähisuvussa :-\. Kavereilla on, mutta eihän sinne nyt voi eikä välttis haluttaskaan koko viikoksi änkeä. Nyt tosin kutsuivat viikonlopuksi, mutta mulla on töitä koko viikonloppu enkä saa lomien takia sitä mitenkään vaihdettuakaan :(. Ensi kesäksi suunniteltiin että vuokrataan puolustusvoimien Sinisiltä Aalloilta mökki kuten viime kesänäkin. Tänä kesänä ei viitsitty koiran takia.

s^n^

Tulee iltasin ajeltua mökille saunaan melkein päivittäin. On se vaan prs paikka, aina niin hiljasta. 8)

Ulpu

Edessä kolme vapaata ja lähdetään huomenna ajeleen mökille. Ihanaa päästä, ei ole mun töiden aloituksen jälkeen käyty kertaakaan. Ja taitaapi jäädä tämän vuoden viimeiseksi kerraksi tämä.

Ulpu

Mökille menossa just, viime su käytiin vaan päiväseltään. Nyt ekaa kertaa ollaan näin talvella yötä, jänskää. Oli hyvä sauma lähteä, kun on vapaa viikonloppu, leuto keli ja jäätilanne hyvä.

zatu

Mulle toivotti juuri yksi puolituttu mukavaa mökkeilyä. Sanoin kyllä aiemmin, että ihan asun täällä. Mutta kai tämä on sitten sellaista päätoimista mökkeilyä. :)
-memento vivere-

Johanna

Mä lähden lasten kanssa sunnuntaina viikoksi mun mummin mökille keski-suomeen. Toivottavasti säät suosii...

Ulpu

^ Mihinpäin?

Mä lähden huomenna tyttöjen kans mökille pariksi päiväksi, J on vielä tämän viikon töissä, joten mennään tyttöporukalla. Käytiin kirjastossa varautumassa sadesäähän.  :)

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 06/07/2015, 20:08:27
^ Mihinpäin?

Mä lähden huomenna tyttöjen kans mökille pariksi päiväksi, J on vielä tämän viikon töissä, joten mennään tyttöporukalla. Käytiin kirjastossa varautumassa sadesäähän.  :)

Pylkönmäelle, Saarijärven ja Ähtärin väliin :)

Ulpu

Ok, meette vähän ylemmäs sitten, kun me.  :) Mukavaa mökkeilyä!

Ulpu

Ah, tänään mökille - YKSIN!  :)