Päävalikko

Kamerat, videot, ipodit ym härvelit

Aloittaja Annukka, 22/05/2007, 21:05:43

« edellinen - seuraava »

s^n^

Meillä on Hlla Canon 20D, osti käytettynä ja toimii oikein hyvin.. Siihen osti kyllä perusputken lisäks vielä pidemmän putken, senkin käytettynä kyllä..

Digicamera.net - tuolla on yleensä paljon juttua ja vinkkejä kameran käyttöön, hankintaan ja myös se osto/myyntipalsta. Jos jaksaa selailla, mä en jaksa. ;D

minttukoo

Mie voin huomenna kysellä V:ltä, että mikä ois hyvä (tietää järkkäreistä aika paljon työn puolesta).

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 25/11/2008, 21:10:13
Ja toivottavasti joulupukki kuulee nyt nää meen keskustelut ja sun toiveet ja tuo sulle oikein hyvän kameran! ;D

Mie voin kertoa terkkuja ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Minttu - 26/11/2008, 21:35:38
Mie voin huomenna kysellä V:ltä, että mikä ois hyvä (tietää järkkäreistä aika paljon työn puolesta).

Ja toivottavasti joulupukki kuulee nyt nää meen keskustelut ja sun toiveet ja tuo sulle oikein hyvän kameran! ;D

Jihuu, kameraongelma ratkaistu! ;D ;D
-memento vivere-

everevil

Lainaus käyttäjältä: zatu - 27/11/2008, 17:23:36
Lainaus käyttäjältä: Minttu - 26/11/2008, 21:35:38

Jihuu, kameraongelma ratkaistu! ;D ;D
;D Voi, miultakin saa kertoa Joulupukille terkkuja - hänen viimekesäinen yhteiskuvansa kanssamme on kirjahyllyssä ihailtavana  ;)

Zatulle linkki

minttukoo

Nyt sain viimein kysyttyä V:ltä, että minkä järkkärin se ostais, niin kuulema ois hankala valita kahden väliltä: Canon EOS 50D tai Canon EOS 450D.
Mie oon kuvannu Canon EOS 450D:llä (äitin vanha kamera) ja se on kyllä näppärän kokonen ja oikein passeli kamera ainakin mulle :)

yama

Mie vuosi sitten harkitsin järkkärin ostoa, mutta sitten päädyinkin tähän malliin.  CANON  Olen pitänyt tosi paljon, helppokäyttöinen ja saa hyviä kuvia.

Jansku

Nyt on Acer Aspire One matkalla kotiin ja piNkkinä!  ;D ;D jee hyvää joulua mulle! 

zatu

Kiitoksia vaan vinkeistä. :)

Tästä mä ite haaveilen tällä hetkellä: Olympus

Tätä mä katselin myös, saisi kohtuuhinnalla kahden objektiivin paketin.
-memento vivere-

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jansku - 28/11/2008, 17:43:11
Nyt on Acer Aspire One matkalla kotiin ja piNkkinä!  ;D ;D jee hyvää joulua mulle! 
Ihanaa!  ;D
Ad astra per aspera!

Jansku

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 28/11/2008, 22:26:43
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 28/11/2008, 17:43:11
Ihanaa!  ;D
Niin on!!    Mä en malttais yhtään odottaa enää, et pääsen räpläileen sitä! Ei pitäis montaa päivää mennä et tulee, mut menin tilaamaan vasta perjantaina niin pitää viikonlopun yli vielä odottaa