Päävalikko

Vappu

Aloittaja Maya, 26/04/2007, 11:54:40

« edellinen - seuraava »

Hansu

Mennään kaveripariskunnan luo isolla porukalla, tiedossa grillausta ja singstar-karaokea!  ;D
Onneksi asuvat omakotitalossa.... ;)

Lua

Mun vappu menee sitten sairaslomaksi... :'( :-[. Mielettömän flunssan iski, ja korvatulehduksen  :o :o!

En nyt tiedä mitä teen;  mulla on jääkaapissa kalliit aineet ostettu vuohenjuustopatonkeja ja muita härpäkkeitä varten jotka mun piti valmistaa illalla kyläpaikassamme. Mä nyt sitten laitan luultavasti ne ruuat M:n mukaan ja neuvon itse puhelimitse kotoa käsin että miten heidän pitää ne valmistaa siellä.

Heidi82

Mä aloitan tänään yövuorot,eli perinteinen vappu tulossa ::).Mies suuntaa ens yönä Sloveniaa kohti työporukan kanssa ja juhlii sitten vappua siellä.

Ämmä

Hauskaa vappua leskikavereille! :occasion16:

Lilian

Railakasta vappua kanssa sisarille :occasion5:
Mä lähden töiden jälkeen veljen vaimon valmistujaisiin ;D. Tuntuu niin tyhmältä olla töissä kun tänään ei ole käynyt yhtään asiakasta!

KooKoo

Me lähdetään Keski-Suomeen viettämään rauhallista vappua, ehkä vähän grillataan jos sää sallii! Ja munkkeja ja simaa tietty!

Hauskaa vappua kaikille :occasion16:

s^n^

Hauskaa vappua kaikille, ihan tasapuolisesti.  ;D :occasion5:

zatu

Lystiä vappua kaikille! :occasion18:

Pitäisi tästä lähteä kauppaan tungeksimaan, ja sitten hörppimään siideriä jonnekin rantakalliolle. :)
-memento vivere-

anniinak

Minä se huutelen kaikille myös hyvää vappua!!  :D

Ulpu

Hauskaa vappua multakin kaikille!!  :occasion18: Tämä poistuu muutamaksi päiväksi Keski-Suomeen mökkeilemään.