Päävalikko

Vappu

Aloittaja Maya, 26/04/2007, 11:54:40

« edellinen - seuraava »

s^n^

Kaverin kanssa alotellaan tässä meillä, tehdään ruokaa ja laittaudutaan, sit ehkä mahdollisesi kaupungilla käymään.. Se tarkemmin ei oo suunniteltu vielä(kään)..  ;D

Ämmä

Loistava vappu tiedossa: keskiviikkona iltavuoro ja torstaina aamuvuoro. :(
Työvuorolistojen tekijä haistakoon p****t. :-X

Janica

Vappu menee levon kannalta, viikonloppuna on tiedossa baareilua vasta. Ihanaa kuitenkin, että keskiviikkona päästään töistä jo puoliltapäivin!  :D

IceQueen

Mukavaa vappua tosiaan kaikille! :D

Me vietetään vappua kaikessa hiljaisuudessa kotona, perheen kesken, kun mies sattuu sopivasti olemaan lomilla! :D
Ad astra per aspera!

Krisse

Me ei kai oikein tiedetä vielä mitä tehdään vappuna. Kaverin luona olisi kekkerit, mutta ei jostain syystä oikein innosta.

Torstaina mennään ehkä kaveripariskunnan kanssa käymään mökillä. Käydään jossain laavulla paistamassa vappumakkarat ja herkutellaan jotenkin muutenkin luonnon helmassa. :)

susakaro

Minä pidän vappuna neljän päivän loman  :D alkaen huomenillalla!

ohjelmassa juhlintaa shampanjaa ja kylmää siideriä auringonpaisteessa  :-*
todennäköisesti menemme kummilapsen perheeseen yökylään

Netti on loman katkolla, joten Hyvää vappua kaverit :glasses9:

Anna

Pesen ehkä ikkunat...

Katja

Tänään ostin tuolta alakerrasta simaa pullon ja kaks munkkia. Vappu ollaan kuulema kotona mietinkin, jos huomenna kävis grillin sinne terassille ostamassa.  :P

Täällä on vappu ilmiesesti jo alkanut. Meillä tuossa duunin pihassa soittaa joku rokki-bändi. Mukavasti kuuluu tänne sisälle asti.

Itsellä myös pitkän kaavan vappu tiedossa. Seuraavan kerran töihin vasta maanantaina.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Kinttunen

Aivan ihanat kelit tulossa tänne vapuksi!  8) Mä oon huomenna pekkasilla, joten luvassa on siiderinlipitystä auringossa.

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!