Päävalikko

Mainokset

Aloittaja Lua, 12/04/2007, 22:20:53

« edellinen - seuraava »

Lua

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 14/05/2007, 20:51:53
No heh. Entäpä tämä Sampo-pankin mainos.
Se jossa se 'valopää' rätkyttää valoja... Tyhmä mainos. Kirjaimellisesti.
Silti se hihityttää joka kerta :-[
Musta se on vaan äärimmäisen tyhmä mainos joka vaan ärsyttää. Mutta ärsytys/huomiokynnys siinä on varmasti pyrittykin ylittämään; jää ihmisten mieliin. Eri asia sitten mite positiivista mielikuvaa se luo... ::).

zatu

Lainaus käyttäjältä: Lua - 15/05/2007, 09:21:51
Lainaus käyttäjältä: Mirka - 14/05/2007, 20:51:53
No heh. Entäpä tämä Sampo-pankin mainos.
Se jossa se 'valopää' rätkyttää valoja... Tyhmä mainos. Kirjaimellisesti.
Silti se hihityttää joka kerta :-[
Musta se on vaan äärimmäisen tyhmä mainos joka vaan ärsyttää. Mutta ärsytys/huomiokynnys siinä on varmasti pyrittykin ylittämään; jää ihmisten mieliin. Eri asia sitten mite positiivista mielikuvaa se luo... ::).

Muistan mainoksen (ärsyttävä), mutta en olisi muistanut lainkaan, mitä mainostetaan, jos Mirka ei olisi sitä maininnut...
-memento vivere-

minttukoo

Se mainos, jossa mainostetaan Sonera Finderia, jossa kaks tyttöä puhuu jotain ihan käsittämätöntä; toinen etsii jotaki numeroa (jonku tsökän tms) ja toinen valittaa kun on löysät farkut perseestä tai jotain. Huoh!

Se on niin raivostuttava!!

Outi

Mä en voi sietää niitä Saarioisten mainoksia, joissa aikuisten naamat on niiden piirrettyjen lapsikuvien takana ja aikuiset laulavat jotain "kiitos äidille hyvästä ruuasta"-lauluja.. Ärysyttäviä!  >:(

Biolan Musta Multa mainos on puolestaan ihan loistava!  :D Siis se, jossa ne kanat laulavat  ;D Hauska!  ;D ;D

Kinttunen

Mun mielestä se uus Axen bam-chica-waw-waw mainos on niin hyvä. :)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Kinttunen - 18/05/2007, 00:11:21
Mä käytän aina vaan AXEA. ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Kinttunen

Lainaus käyttäjältä: rumin - 18/05/2007, 00:42:01
Mä käytän aina vaan AXEA. ;D

No niinpä tietenki.  ;D

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Outi

Se on ihan loistava!  ;D Kuten Axen mainokset yleensäkin!  :) Mulla on jäänyt mieleen erityisesti yksi Axen mainos, joka tuli jo vuosia sitten, kun mies tippui lattian läpi aina kerroksen alas päin ja aina hän sai joka kerroksessa himokkaita katseita naisilta ja miehiltä + siinä soi joku tosi hyvä biisi  ;D

susakaro

AXE:lla tuntuu olevan melko yksinkertainen meininki noissa mainoksissa, kuten purkeissakin. pidän siitä. ja vaikka viittaavat mainoksissaan miehen ja naisen väliseen kiintymykseen, en ole ainakaan vielä nähnyt mainosta, joka vetäisi asian överiksi

zatu

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 20/05/2007, 12:49:37
AXE:lla tuntuu olevan melko yksinkertainen meininki noissa mainoksissa, kuten purkeissakin. pidän siitä. ja vaikka viittaavat mainoksissaan miehen ja naisen väliseen kiintymykseen, en ole ainakaan vielä nähnyt mainosta, joka vetäisi asian överiksi

Kiintymykseen? ;D
-memento vivere-