Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

s^n^

Heti meinaa iskee joulufiilis ku ulkona on valkosempaa.. Ei oo kerinny vielä ees suurempi vitutus iskemään ku on lunta..  ;D

Jansku

Mulla on iskenyt joulufiilis pari päivää tässä  ;D Tekee mieli koristella kohta kotia, juoda jouluisia juomia ja kaikki ihanat jouluiset mausteet ja tuoksut houkuttelee. Ihanan lämpönen fiilis kun ajatteleekin  :icon_santa:

Ämmä

Naapuri on laittanu ikkunaan jouluvalot :o

myy79

minäkin laitoin tänään ikkunaan kyntteliköt, en kuitenkaan niihin vielä laittanut valoja päälle.. ;) jouluvalot pitäs kyllä viritellä jo puuhun valmiiks. jos nimittäi tulee yhtäkkiä kamalasti lunta, nii jää laittamatta..  ::)

joululimpparia on tullu juotua jo pullollinen, ja glögipurkki odottaa korkkaustaan..  :P

yama

Miulla on pysyvästi keittiön ikkunalla kynttelikkö ja oottelen vaan hetkeä, kun kehtaan laittaa sen päälle!  :D On täällä kyllä jo jouluvaloja näkynyt yhdessä sun toisessakin osoitteessa.

Tara

Mulla ei ole koskaan ollut jouluvaloja. On vain kaamosvaloja ja talvivaloja :)

susakaro

Joulua aloittelen... teen joulukauppaan jäkälä ja puolukanvarpu kransseja ja mehiläisvahakynttilöitä. Parhaillaan hinnoittelen...
Jouluaskartelut on aina kivoja :love2:

Lua

Joko saan viikonloppuna tehdä joulutorttuja? Onkohan niitä tarpeita jo kaupassa?

yama

Lainaus käyttäjältä: Lua - 08/11/2007, 13:00:12
Joko saan viikonloppuna tehdä joulutorttuja? Onkohan niitä tarpeita jo kaupassa?

On ja voit tehdä!  :) Mie tein ekat jo kaks viikkoa sitten.

Jensku

Lainaus käyttäjältä: yama - 08/11/2007, 13:02:16
Lainaus käyttäjältä: Lua - 08/11/2007, 13:00:12

On ja voit tehdä!  :) Mie tein ekat jo kaks viikkoa sitten.

Joo, miekii oon sortununna jo  :-[
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.