Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Maya - 28/08/2007, 21:39:22
No niin ekoja joululahjoja alettu suunnittelemaan/tekemään  ;D

Täällä myös.. Vanhusten joululahjan oon saanu jo suunnittelutasolle.. Sisaruksilla taitaa mennä tutulla linjalla tänäkin vuonna.. Tuolle miehelle en varmaan tänäkään vuonna keksi mitään kovin hienoo.. En ees muista mitä oon viime vuonna antanu.  ;D

myy79

tän päivän partyliten lanseerauksessa paljastettiin asiakkaille syksyn tuotteet ja samalla joulun tuotteet..  :-* aivan ihania!!

Tara

Hei kamoon, nyt on vielä elokuu=kesä!  ::)  ;D

Maya

Lainaus käyttäjältä: Tara - 28/08/2007, 21:54:14
Hei kamoon, nyt on vielä elokuu=kesä!  ::)  ;D
No mutta meillä ainakin nää askartelut ottaa aikaa niin parempi aloittaa ajoissa  ;)  ;D

yama

Jee, ihanaa, kohta on talvi taas ja joulu!  :D Siis ihan oikeesti ihanaa!  :)

Heidi82

Mä kans jo ootan talvea ja joulua :),nyt jo oon miettinyt joululahjoja...Jos kerrankin olis ajoissa noiden lahjojen hankinnan kanssa :)

Lua

Mä toivon joululahjaksi: uusia vuodevaatteita meille, lahjakorttia kosmetologille ja sitten jos en synttärilahjaksi ole vielä saanut niin sadeviittaa ja pyöräilykypärää  ;D. Mutta toivottavasti saan nämä jo synttärilahjaksi, kun niille olisi enemmän käyttöä nyt kuin joulukuussa....

Voin tulla sitten joulun jälkeen kertomaan että miten kävi.

myy79

mä oon kohta tehny jo 2 lahjaa valmiiks..  :P tai itseasias sen toisen tein jo viime jouluks, mut en sit vielä antanukkaa...  ::) sit on jo hankittuna muutama pikkulahja (ns. työsuhde-etuna) johon muutama lisäys vielä on tehtävä..

ja mitäpä mä toivoisin tänä jouluna lahjaks.. ei vielä harmainta hajua...  ;D

minttukoo

Osa mun kavereista saa tänä vuonna tämmösen :rotf:

zatu

Älkää nyt oikeasti vielä miettikö joululahjoja.. :icon_shaking:
-memento vivere-