Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Taru - 05/10/2005, 22:14:59
.. Tuparilahja hakusessa! Kaveri muutti yksin asumaan kuuden vuoden suhteen jälkeen, ja pieni lahja uuteen kotiin olisi kiva viedä. Kun ei vain tiedä, millaista siellä uudessa kodissa on, eli on aika vaikea ostaa mitään sisustuksellista.. Eli mitä ihmettä minä oikein parillakympillä saisin??
Tiskiharja ja viinipullo.Pettämätön yhdistelmä.Käy myös juuresharja/veitsi ja viini
Kerran ostin kyl vessaharjan ja viinipullon.
Ei olkeen tykätty ;) :D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: rumin - 06/10/2005, 02:12:23
Kerran ostin kyl vessaharjan ja viinipullon.
Ei olkeen tykätty ;) :D
;D
Ad astra per aspera!

.. Tuparilahja hakusessa! Kaveri muutti yksin asumaan kuuden vuoden suhteen jälkeen, ja pieni lahja uuteen kotiin olisi kiva viedä. Kun ei vain tiedä, millaista siellä uudessa kodissa on, eli on aika vaikea ostaa mitään sisustuksellista.. Eli mitä ihmettä minä oikein parillakympillä saisin??
miten meni ??? ???

Mirka

Lainaus käyttäjältä: rumin - 07/10/2005, 17:23:22
miten meni ??? ???
Niin, kiinnostaa, kun täältähän oikein sateli ehdotuksia ;D ;D ;D

KFOR 11/04-11/05

Taru

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 07/10/2005, 17:37:54
Lainaus käyttäjältä: rumin - 07/10/2005, 17:23:22
miten meni ??? ???
Niin, kiinnostaa, kun täältähän oikein sateli ehdotuksia ;D ;D ;D

Kaverin kanssa ostettiin Luhdan pussilakanasetti, semmonen tyttöjen värinen :) Lahjansaaja on intohimoinen BB:n katsoja, ja setti on siis se samainen, joka talossa on käytössä. Stockalta pois kävellessäni silmät jäi kiinni Leonardon iiiiihanaan hedelmä/koristevatiin, joka oli ihan saman värinen kuin kaverin sohva ja olisi sopinut uuteen tupaan kuin nyrkki silmään.. Mutta se sitten vaikka synttärilahjaksi. Niin se vati. ::)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

zatu

Lisää saisi noita tuparilahjavinkkejä laittaa... Mitä kohtuuhintaista keksisi pariskunnalle, joka on vähän aikaa sitten ostanut oman talon, ja joilla tietty on jo kaikkea. ::)
-memento vivere-

Hansu

Me ostettiin eräälle pariskunnalle jäätelökone!  :P Oli tosin tarjouksessa. Koko kesän olivat vääntäneet sillä sorbetteja Kumman Kaa-sarjan tyyliin alkoholilla maustettuna ja välillä ilman. :P
Toisille ostettiin coktailshaker. Tiedettiin, et ne tykkää vääntää drinksuja.  :)

Paso

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 31/10/2005, 20:55:58
Oliskos kellään hyviä vinkkejä isänpäivä lahjaksi?  ::)

Taidan toistaa itseäni mutta menköön:

Reissu Thaimaahan ja tietysti A-loma eli yksin  ;)
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

point

Lainaus käyttäjältä: Paso - 31/10/2005, 21:09:19

Taidan toistaa itseäni mutta menköön:

Reissu Thaimaahan ja tietysti A-loma eli yksin  ;)

Mä olen vissiin niin älyttömän tyhmä, ku en ymmärrä edes hymyillä tollaselle.  :kiusa:

Mutta, jos tolta tuntuu ni ehkä olis aiheellista antaa se matka pelkällä menolipulla.  ;D

Maanpuolustus henkinen kirja,kun sitä leskien keittokirjaa vielä ole :glasses9: