Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/05/2024, 23:19:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lahjavinkkejä  (Luettu 79806 kertaa)

point

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #200 : 22/10/2006, 20:20:02 »
:help:

Äitillä on lauantaina 50-vuotis synttärit ja isällä 54-vuotis synttärit ja ne on sellasia että eivät tarvii mitään tavaraa. Ne on lähdössä Roomaan sunnuntaina...
Vanhempasi taisivat päästä lähtemään? (systeri oli Rooman aamulennolla töissä  ;) )Mites heidän synttärit meni?

minttukoo

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #201 : 23/10/2006, 12:46:38 »
:help:

Äitillä on lauantaina 50-vuotis synttärit ja isällä 54-vuotis synttärit ja ne on sellasia että eivät tarvii mitään tavaraa. Ne on lähdössä Roomaan sunnuntaina...
Vanhempasi taisivat päästä lähtemään? (systeri oli Rooman aamulennolla töissä  ;) )Mites heidän synttärit meni?

Juu pääsivät :) Lauantai-aamuna klo 10 varmistui, että Finnair lentää Rovaniemeltä Helsinkiin klo 14.10. Kiire tuli kuulemma pakkaamisessa :D
Synttärit kuulosti menneen hyvin. Vaihdoin huoneen sviitiksi ja toimitin sinne shampanjaa, mansikoita, suklaata ja Rooma-kirjan. Oli kuulemma mukava yllätys! :D

point

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #202 : 23/10/2006, 17:07:09 »
:help:

Äitillä on lauantaina 50-vuotis synttärit ja isällä 54-vuotis synttärit ja ne on sellasia että eivät tarvii mitään tavaraa. Ne on lähdössä Roomaan sunnuntaina...
Vanhempasi taisivat päästä lähtemään? (systeri oli Rooman aamulennolla töissä  ;) )Mites heidän synttärit meni?

Juu pääsivät :) Lauantai-aamuna klo 10 varmistui, että Finnair lentää Rovaniemeltä Helsinkiin klo 14.10. Kiire tuli kuulemma pakkaamisessa :D
Synttärit kuulosti menneen hyvin. Vaihdoin huoneen sviitiksi ja toimitin sinne shampanjaa, mansikoita, suklaata ja Rooma-kirjan. Oli kuulemma mukava yllätys! :D
Kuulostaa tosi hyvältä.  :D

Eveliinak

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #203 : 23/10/2006, 18:14:56 »
Hyvä idea tuo huoneenvaihto. :) Minunkin isällä, veljellä, ja edesmenneellä ukilla (100v) on syntympäivät, joita juhlitaan lauantaina Helsingissä. Harmi vaan, että en taida ehtiä juhlintaan mukaan. :-\
Rupesi vaan kiinnostamaan, että juhlitteko edesmenneenne ukkinne syntymäpäivää? ???

edit: Kisu korjas lainauksen
Itse en ollut mukana, mutta kyllä porukat kävi syömässä mummin kanssa ravintolassa näiden kaikkien syntymäpäivien tiimoilta. Ei mtn kuolemaa juhlita, vaan sitä että ukin syntymästä oli huimat 100 vuotta. Nih.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #204 : 25/10/2006, 13:09:47 »
"Hyppyhallin" uusi joulukuvasto oli ilmaantunut laatikkoon! Oli monta lahjaehdokkia pukinkonttiin!  :)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #205 : 01/11/2006, 15:47:59 »
Ei nää nyt mitään lahjavinkkejä oo, mutta pitää vaan kehua itteni kun kerran oon ollut ajoissa liikkeellä 8)
Elikkä isänpäivälahja on jo hommattu, iskä saa hienon shortsipyjaman :) 
Ystäväpariskunta joka pitää kihlajaisiaan 25.11 saavat Tommy Tabermannin viinilasit missä on pieni rakkausruno kyljessä....
Samaiselle ystäväpariskunnalle on myös ostettu kiva vauvalahja, vaikka pienokainen syntyy vasta helmikuussa :o :o
Ei mitään kovin erikoisia lahjoja, mutta tosikiva että ne jo on olemassa, tiedän mikä stressi mulla muuten ois siinä viime tingassa ruveta hommaamaan niitä...

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #206 : 22/11/2006, 22:53:02 »
Kivoja kohtuullisen pienen budjetin joululahjavinkkejä voisi laittaa jakoon. :)
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #207 : 23/11/2006, 12:08:11 »
Kivoja kohtuullisen pienen budjetin joululahjavinkkejä voisi laittaa jakoon. :)

No jos jollekin kaverille pitää keksiä jotain niin sain itse joskus jotain vuosia sit aika kivan jutun: jouluksi tyhjän piknik-korin (semmoinen hieno rottinkinen jonka sisäpuoli oli päällystetty jollain kankaalla) ja siinä sisällä oli lappu joka lupasi koriin täytettä ja vielä seuraa piknikille heti kun lumet sulaa....  Tästä ainakin itse tykkäsin kovasti :D  ja ainakaan se itse kori ei sit oo kovin kallis, sisältö on sit eri asia, mutta siinäkin voi ihan sovitella omaa budjettiaan, ja mitä parasta sehän tulee "maksettavaks" sit vasta myöhemmin....
...ja vaikka mä sain tämän kaverilta niin toimiihan tämä yhtä hyvin vaikka ois kuka kyseessä, myös omalle kullalle tää varmaan ois ihan kiva ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #208 : 01/12/2006, 15:02:24 »
Ääks, isä täyttää pyöreitä, ja jotenkin haluaisi muistaa. Rahaa vain ei ole paljoa, eikä aikaakaan. :-[ Mitä ihmettä tässä keksisi?
-memento vivere-

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #209 : 01/12/2006, 15:08:22 »
Ääks, isä täyttää pyöreitä, ja jotenkin haluaisi muistaa. Rahaa vain ei ole paljoa, eikä aikaakaan. :-[ Mitä ihmettä tässä keksisi?

mun isän synttäreillä saatiin huomata mikä on yleisin lahja kun täyttää 60...  ;D

Konjakkipullo...  :P  8) niitä isä sai kymmenkunta..