Päävalikko

Ruokahuolto

Aloittaja zatu, 30/11/2006, 21:22:26

« edellinen - seuraava »

Sini

No, pistän tänne yhden negatiivisen. Kuulemma kokki pula. :o

s^n^

Mä en tainnu kovinkaan montaa valitusta kuulla Kosovon ruokahuollosta, enemmänkin jatkuvaa kehumista ja muistelua et kuinka hyviä ruokia ja jälkiruokia sai joka päivä. :) Joitain ohjeita tuo on jopa tuonu tullessaan, mikä on ihan kiva homma.
Paino ei noussu mitenkään radikaalisti, tais kotiutues olla jopa kiloo alle sen mikä oli reissuun lähties.  ;D

Sini

Joo, nyt tuli kuulemma uudet tyypit keittiöön. Ammattina jotain muuta kuin kokki. ??? Riippuu tietenkin siitäkin missä siellä Kosovossa majailee. ;)

pumpkin

Minä lähetin sinne miehille "parempaa ruokahuoltoa".  ;)

s^n^

Oli se kai parempi ruokahuolto siellä Kosovossa kun mies on kahdessa kuukaudessa kotona laihtunu 4-5kiloo..  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: lonely - 16/07/2008, 12:46:30
Minä lähetin sinne miehille "parempaa ruokahuoltoa".  ;)

No, kerro lisää! ;D

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 16/07/2008, 13:20:34
Oli se kai parempi ruokahuolto siellä Kosovossa kun mies on kahdessa kuukaudessa kotona laihtunu 4-5kiloo..  ;D

Heh, eikö kotona saa kunnon ruokaa? ;)
-memento vivere-

s^n^

Lainaus käyttäjältä: zatu - 16/07/2008, 16:55:55

Se voi hyvin olla, mut ite osallistuu sen tekemiseen..  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 16/07/2008, 17:07:52
Lainaus käyttäjältä: zatu - 16/07/2008, 16:55:55

Se voi hyvin olla, mut ite osallistuu sen tekemiseen..  ;D

No sitten se on ihan oma moka. ;D
-memento vivere-

rapu

meillä oli vähän sama juttu. Se on sitä kun ei tulekaan enää ruoka automaattisesti naaman eteen neljä kertaa päivässä ;D

Anna

Mun mies on laihtunut 8 kiloa jo siellä (mutta taitaa johtua jalloista / siitä että on kuulemma niin kuuma ettei oikein voi syödä). Aina lomalla tulee kilo takaisinpäin.