Päävalikko

Laiskotellen

Aloittaja Kisu, 24/03/2005, 14:01:19

« edellinen - seuraava »

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Anki - 27/08/2005, 19:23:17
Olisin halunnut mennä pitkälle lenkille tai jotain, mutta nää ilmat ovat pakottaneet mua makaamaan sisällä koko päivän tähän asti...

Mulla on aina ekstrapaljon energiaa sadepäivinä... Sillon yleensä teenkin supersiivouksen ;)

KFOR 11/04-11/05

Anki

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 27/08/2005, 19:46:53
Lainaus käyttäjältä: Anki - 27/08/2005, 19:23:17
Olisin halunnut mennä pitkälle lenkille tai jotain, mutta nää ilmat ovat pakottaneet mua makaamaan sisällä koko päivän tähän asti...

Mulla on aina ekstrapaljon energiaa sadepäivinä... Sillon yleensä teenkin supersiivouksen ;)

Oikeastaan tulikin siivottua pikkasen, pölyt pyyhin isosta kirjahyllystämme ::) Joten edes jotain tehty ennakkoon keskiviikon suursiivousta varten (kultsi tulee torstai-aamuna) ;)

minni

Kahtena päivänä peräjälkeen olen ottanut kunnon päikkärit. Ihanaa ja luksusta! :) Tosin miinuksena mainittakoon loppupäivän jatkuva pölähtänyt olo.  :P

zatu

Tuntuu siltä, että muutama päivä on mennyt melkein kokonaan nukkuessa. :o Mutta kai sille unelle sitten on tarvetta, jos kerran nukuttaa. ;) Talviuniaika lähestyy!
-memento vivere-

zatu

Alkaa vissiin todella valmistautua niihin talviuniin, kun unta tuntuu riittävän ihan loputtomasti. :o Puolet vuorokaudesta menee nukkuessa. ;D Tai sitten alkaa tuon kissan seura vaikuttaa...
-memento vivere-

Mirka

Mua laiskotuttaa, mut kun ei paranis... Kämppä kaipais imurin näyttämistä, kun tuota santaa ON lattioilla kun ei ole mattoja imemässä niitä ;)
Pyykkiäkin pitäis pestä... Pyykkikori ratkeaa pian liitoksistaan :-[ Meillä oli niin kova vauhti Papan kanssa, ettei kotona paljon keretty olemaan... Ja nyt se kostautuu

KFOR 11/04-11/05

minttukoo

Huomenna huomenna!! ;D Tiedossa siis laiskottelua! Jipii!  :jee: Puhelin pois päältä ja ovet lukkoon, että saadaan olla ihan kaksistaan miehen kanssa koko päivä!  :love3:

Hansu

Aamulla siirryin sängystä sohvalle, pikainen ulkoilu ja äkkiä takaisin sohvalle.  ;D Nää darrapäivät on aina tällaista saakelin venymistä ja vanumista. :badhairday: Mitään ei saa tehdyksi, mutta sallittakoon se kerran viikossa...  8)

zatu

Tämä päivä on mennyt viikonlopusta toipuessa. On se juhliminen vaan rankkaa... ;D

Jospa huomenna olisi minun maanantaini. ;)
-memento vivere-

zatu

No hei, onko täällä oikeasti niin toimeliasta ja kiireistä porukkaa, että laiskottelu oli pudonnut lähes viimeiseksi? :o ;D
-memento vivere-