Päävalikko

Laiskotellen

Aloittaja Kisu, 24/03/2005, 14:01:19

« edellinen - seuraava »

Anki

Koko viikonloppu meni laiskotellessa, mutta olin sen kyllä ansainnut rankan työviikon jälkeen ja jotta jaksaisin taas toisen raskaan viikon :-X

s^n^

Nukuin yli puolen päivän.. :D Liekö tämä sitä univelkaa vai vaan mun supermahtavia unenlahjojani..  ;D

zatu

Ilmeisesti aika puuhakasta väkeä täällä, kun tämä oli pudonnut viimeiselle sivulle. ;D Tosin onhan ilmaisussa laiskottelu jo pienesti sellainen negatiivinen sävy - hyvä ahkeruus vs. paha laiskuus. Itse liputtaisin edelleen terveellisen ja tarpeellisen joutenolon puolesta. Suomessa kun näyttää edelleenkin olevan, jos ei tavoiteltavaa, niin ainakin kunnioitettavaa tappaa itsensä työllä (ja vaikka vähän harrasteillakin). ;)

Mikä teille on sellaista rentouttavaa oleilua? :)
-memento vivere-

Lilian

Parasta laiskottelua on löhötä sohvalla kun lapset on nukkumassa ja voi uppoutua täysin television maailmaan (jos siis tulee jotain järkevää) tai yksin saunan lauteilla löhöily.

Jansku

Mä laiskottelen ja lepään koko viikonlopun. Kokkailen hyvää ruokaa ja vaan oleilen, käyn kävelyllä kattomassa maisemia ja katon kun ruusut kasvaa. Se on ihan kivaa.  :)
Vähän oon laiskotellut kouluhommissa, niin niitä ajattelin vähän tehdä, mutta ihan rennosti vaan  ;) ;D

zatu

Ihanat oleilupyhät edessä. :) Meillä on joulua säädetty vielä joutilaampaan suuntaan niin, että ollaan aatto kahdestaan rauhassa kotona. Samppanjaa, suklaata, ruokaa, kirjoja. Ehkä pieni varovainen ruuansulattelukävely johonkin väliin.
-memento vivere-

Ulpu

^ Kuulostaa ihanan raukealta zatun ja miehen joulu.  :) Mä oon hieman katunut, että pyysin ruokavieraita aatoksi...

Lilian

Laiskottaa todella, saatiin tyttöjen kanssa vasta hetki sitten vaihdettua päivävaatteet ::) ;D Mutta mitäpä sillä on väliä kun kotona ollaan.

KooKoo

Mulla ja lapsilla meni joululomalla muutama päivä kokonaan yövaatteissa ;D

kasu

Taitaa olla tämänkin aika.

Löytyykös kuinka monelta riippumatto?

:sleepy2:
kasu 75