Päävalikko

Pimeässä

Aloittaja Kisu, 15/10/2006, 20:19:43

« edellinen - seuraava »

Pipsa

Minä vaan tykkään pimeästä  :)

pumpkin

Niin minäkin.   :)

Anki

Onhan yks hyöty pimeästä ;D   Jos tulee vieraita niin he harvoin tulevat valoisaan aikaan ja kynttilänvalossa ei näy pölyt niin hyvin  ;)8) ;D ;D

Lilian

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Pipsa - 29/10/2008, 00:21:28
Minä vaan tykkään pimeästä  :)

Niin mäkin.  :)

yama

^Samoin täälläkin.

s^n^

Sain koiranruokasäkin kylkiäisinä koiralle heijastinliivin, H on sitä mieltä et ei me nyt tommosta voida käyttää ku se näyttää hirveeltä..  ::)

Ulpu

Mä oon ostanut Mimmille heijastinliivin ja musta se on kivannäköinen ja hyvä kaikin puolin.  :) Näymme ainakin kunnolla.

rapu

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 03/11/2008, 22:03:58
Sain koiranruokasäkin kylkiäisinä koiralle heijastinliivin, H on sitä mieltä et ei me nyt tommosta voida käyttää ku se näyttää hirveeltä..  ::)

Nii, voihan se olla että tyttökoirat kauhistuu kun vastaan tulee ;) Mutta voihan se olla että Aku mielummin ottaa sen turvallisuuden kuin narttukoirien ihailevat katseet ;)

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Taateli - 05/11/2008, 13:28:58
Ostin veteraani-heijastimen, olihan tuo kallis, mutta melkein koko summa menee veteraanien tukemiseeen. Joten hyvään tarkoitukseen.Kätevä kiinnityskin on.

Mäkin näin jossain näitä ja aattelin, että voisi ostaa. Menee ainakin hyvää tarkoitukseen ja kunnon summa eikä mitään senttejä niinkuin yleensä.