Päävalikko

Jaadajaada VIII

Aloittaja IceQueen, 26/11/2011, 14:25:50

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Suttura - 01/04/2014, 19:32:42
Talviaikaa näyttää vielä.
Prrrrrkele. Aina se unohtuu. :D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Kroppa sit päätti et hereille 4:55. Kyl mä oisin sen yhden tunnin viel voinu nukkua, ennen kuin kello soi...  :D
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 23/04/2014, 05:21:21
Kroppa sit päätti et hereille 4:55. Kyl mä oisin sen yhden tunnin viel voinu nukkua, ennen kuin kello soi...  :D

Mun kroppa päätti nukkua tunnin pommiin...  ::)
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Marge - 23/04/2014, 07:04:14
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 23/04/2014, 05:21:21

Mun kroppa päätti nukkua tunnin pommiin...  ::)
Ai sinnekö ne mun unet tulikin!  :D
Ad astra per aspera!

IceQueen

Onko kellään tietoa, mistä sais tilattua semmosia toimiston ovenpieleen sopivia nimikylttejä? Semmosia metallisia, mitkä liu'utetaan metalliseen telineeseen/kiskoon.
Ad astra per aspera!

KouTa

Täällä ainakin suutari (prismassa ;) ) tekee kaikenlaisia kylttejä. Ja tietty ihan kylttifirmat. Kilpi"jotakin" firmoja täällä kulmalla. :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 03/09/2014, 08:26:46
Täällä ainakin suutari (prismassa ;) ) tekee kaikenlaisia kylttejä. Ja tietty ihan kylttifirmat. Kilpi"jotakin" firmoja täällä kulmalla. :)
Katos vaan, kun vaihto kyltti-sanan kilpi-sanaan niin alko netistäkin löytymään firmoja. ;)  ;D

Blondi mietti et mikä hitto se on toiselta nimeltään... ;)
Ad astra per aspera!

farrah

Löysitkö jo sopivan?

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: farrah - 03/09/2014, 21:37:33
Löysitkö jo sopivan?
Joo, Joutsenvirta Ulvilasta. Sieltä on kuulemma tehtaan muutkin tilattu, joten otin samalta toimittajalta nyt sitten meidänkin kyltit! On sit yhdenmukainen ilme! :)
Ad astra per aspera!

farrah

Oikea valinta  ;D