Päävalikko

Musiikki III

Aloittaja IceQueen, 20/06/2011, 22:27:50

« edellinen - seuraava »

Lilian

Eilen oltiin Ilonassa ja live-puolella esiintyi Kalle Päätalo, veti hyvän setin kyllä, tykkäsin :) Ja satuttiin perjantaina katsomaan Napapiirin sankarit-leffa, yks näyttelijöistä oli tän bändin rumpali :)

KooKoo

^ Eikös toi Kalle Päätalo oo sen Pitkä Kuuma Kesä -leffan bändi? Ois kiva nähdä ne joskus livenä :)

Lilian

^onpa hyvinkin :) Vetivät hyvää läppää myös, suosittelen kyllä jos vaan mahdollista mennä kattomaan :)

Marge

Tää on niin hyvä biisi  ;D

Chisu - Kriisit
Fear never fixed anything.

IceQueen

Niin mun lempibiisi tällä hetkellä: Avicii - Levels
Ad astra per aspera!

KooKoo

Nolottaakohan näitä nykyään yhtään katsoa tätä videota ;D

http://www.youtube.com/watch?v=wTifZ2MaiQI&feature=related

IceQueen

Ad astra per aspera!

Lilian

Tykkään kovin tästä Rihannan uusimmasta http://www.youtube.com/watch?v=GchEVSx9XEA&feature=related
Ei vaan taida olla vielä musavideota, ei ainakaan youtubessa. IQ:lle kysymys: muistaakseni joskus täällä mainitsit jotain et ostat biisejä jostain?? muistanko oikein? Eli siis voiko jostain ostaa pelkkiä biisejä. Harvoin on sellasta levyä joka on kokonaisuudessaan hyvä, olis kiva kun vois ostaa pelkkiä hyviä biisejä eri artisteilta.

Lua

Lainaus käyttäjältä: Marge - 16/09/2011, 16:41:45
Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 08/09/2011, 21:55:33
Lainaus käyttäjältä: Lua - 28/08/2011, 14:41:37
Lainaus käyttäjältä: Marge - 28/08/2011, 11:16:07
^Olisko Sun täytyy mennä?
Ei ollut toi,mutta tosi hyvin mun selostuksen perusteella ymmärsit mitä tarkoitin sillä tasaisella temmolla. Kappale on tosi paljon tuon kaltainen temmoltaan ja tyyliltään. Luulen tunnistavani Alangon äänen selvästi, ja kun kappalekin oli "neljä ruusumainen" niin sitä veikkaan.

Mulla on varmaan joku alkava muistisairaus kun asiat katoaa päästä...

Voicella on soinut viime aikoina usein Matka on syvä, voisko olla se? Tai sitten Luotsivene, sekin soi paljon radiossa?
Tai olisko Tie ajatuksiin? Se nimittäin soi Aallossa silloin tällöin.

Se on tuo Matka on syvä, kiitos paljon :)! Kävi niin, että kuulin just äsken autossa sen biisin taas. En kuullut kunnolla sanoja kun M ei antanut laittaa lisää ääntä (V nukkuu takapenkillä). Sain poimittua muutamia lauseenpätkiä siitä kappaleesta ja olin tulossa tuomaan lisää johtolankoja tönne. Ja huomasin että arvoitus on ratkaisut, mahtavaa :)!

Marge

Ja taas bongasin Chisulta uuden loistavan biisin Kohtalon oma Pitäis kyllä päästä keikalle  :)
Fear never fixed anything.