Päävalikko

Musiikki III

Aloittaja IceQueen, 20/06/2011, 22:27:50

« edellinen - seuraava »

Ulpu

http://www.youtube.com/watch?v=TJcoRUqODJA

Hauskaa, ja reippaan nuorekasta musaa. Meillä suosiossa tämä, miten tuo vajaa 5-vuotiaskin nyt jo huokailee Robinin perään...  ::) ;D :-*

IceQueen

Robin on kyllä hyvä! Sitä intoa ja energiaa lavalla on hauska katsoa!
Ad astra per aspera!

Ulpu

Ostettiin liput Cheekin Sappeen keikalle 8.2., päästään J:n seuraavalla lomalla fiilistelemään! Ja vielä ihan tuohon naapuriin.  :)

Lilian

Meillä kävi aikamoinen tuuri, Cheek vetää lapsille keikan Rukalla just meidän lomaviikon aikana. Eilen ostin liput itselleni ja neljälle lapselle :)

veeruska

Mä meen isompien lasten kanssa kattomaan Cheekia sibeliustalolle maaliskuun puolivälissä. Kuopus ei halunnut mukaan.
"Minä sinua vaan"

IceQueen

Montakohan kertaa pitää biisi kuunnella, et sanoitukseen turtuu? Stellan Häävalssi saa silmämunat hikoilemaan jo introssa...pitäis vaan hiukan saada kyyneliä pidätettyä ens la kirkossa, kun biisi soi...  ;D
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 19/01/2014, 22:33:45
Montakohan kertaa pitää biisi kuunnella, et sanoitukseen turtuu? Stellan Häävalssi saa silmämunat hikoilemaan jo introssa...pitäis vaan hiukan saada kyyneliä pidätettyä ens la kirkossa, kun biisi soi...  ;D

Tohon ei turru ikinä, sori ;)
Fear never fixed anything.

Pikkunen

mitäs tykkäätte Suomen euroviisuedustajabiisistä? Mä tykkäsin ja toivoin, että voittavat :)

myy79

Jos haluaa kuulla cheekia edullisesti, niin esiintyy ensi kesänä täällä Kajaanin kaupunkimusiikkifestareilla (vai mikä lie olikaan).. :)

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Pikkunen - 01/02/2014, 23:14:14
mitäs tykkäätte Suomen euroviisuedustajabiisistä? Mä tykkäsin ja toivoin, että voittavat :)

Oli kyllä ehdottomasti paras biisi ja oon tosi iloinen niiden nuorten sällien puolesta, ansaitsivat voittonsa! Valitettavasti en silti usko, että euroviisuissa tulee menestystä..