Päävalikko

Musiikki III

Aloittaja IceQueen, 20/06/2011, 22:27:50

« edellinen - seuraava »

s^n^

Mennään Mn kanssa Amaranthen Turun keikalle ens kuussa. :)

Tässä yhden meidän vartijan perustutkintoa suorittavan sällin bändi. Tykkään näistä sälleistä, ja toi laulaja tosiaan on meidän koulussa perustutkintolinjalla. :)
Kekkonen - Kahdestaan

Ens viikoks pyysin levyn nimmareilla. ;) Eihän sitä koskaan tiedä jos näistä jätkistä tuleekin Suomen mittapuulla jotain isoo.

IceQueen

Suomessa on auennut uus musapalvelu, joka on nettiradiotyylinen palvelu, missä "kanavan" sisältö valikoituu käyttäjän tykkäämisten ja tykkäämättömyyden perusteella. Kandee kokeilla! Ite käytin Jenkeissä ollessa Pandora-nimistä vastaavaa palvelua ja oli ihan kiva. Tosin Spotifylla on tää sama toiminto.

Toi hotspot.fm on ilmainen ja toimii myös ilmaisena Anroidilla eli esim. kännyllä voipi kuunnella musiikkia maksutta, kun taas esim. Spotifylla ei voi.

hotspot.fm
Ad astra per aspera!

s^n^

Kävästiin torstaina Turun Klubilla kattomassa Amaranthen keikka.  8) Ihan loistava meininki ja mahtava livebändi.

Marge

P!nk on kyllä yks parhaista live-esiintyjistä mitä oon nähnyt. Mahtava keikka taas!
Fear never fixed anything.

Hansu

^oon kade!  8)

tyttönen

Varmana oli hyvä :P 8)

s^n^

Hmmm.. Tämä vaikuttaa sen verran hyvältä että voinpa melkein sanoa odottavani ensi vuoden levyä innolla. :D

Demopätkä The Baseballs - Chihuahua

IceQueen

Siis OMG Backstreet Boys tulee uudella kiertueella taas Suomeen, mä oon niin siellä! Taidanpa täl kertaa ottaa permantopaikat ja ängetä sin eturiviin.  ;D  ;D
Ad astra per aspera!

Ulpu

^ Voih, koska on tulossa? Jokohan mäkin saisin itteni sinne.  :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 10/07/2013, 15:08:05
^ Voih, koska on tulossa? Jokohan mäkin saisin itteni sinne.  :)
Viel ei oo päivää ilmoitettu.

Uus levy ilmestyy 30.7.!
Ad astra per aspera!