Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

kasu

meiän ystävien IRL teiniäiti on nyt Naistenklinikal  :D käynnistys alko eilen, oon jännittäny koko yön,mut ei vielä, ehkäpä kohta on prinsessa maailmas...
kasu 75

IceQueen

Ens viikon Vain Elämää jaksoa odottaen!!!  ;D
Ad astra per aspera!

rapu

^kenes vuoro ensi viikolla? :)

Vain Elämää on kyllä mun ihan ehdoton suosikkiohjelma tällä hetkellä! :) Siitä tulee oikein hyvä mieli. Oon tykännyt joka jaksosta. Ovat saaneet jotenkin tosi hyvin yhteensopivan joukon kasaan, sopivan erilaisia, mutta samalla niin hyvä jengi :)

Johanna

^ Cheekin vuoro :)

Lilian

Meillä odotetaan kanssa kuin kuuta nousevaa ensi viikon jaksoa ;D Vanhempi tyttö on Cheek-fani henkeen ja vereen.
Mä tykkään kanssa tosi paljon tuosta ohjelmasta, jotenkin hirmu lämminhenkinen jne. ja yksi harvoista ohjelmista jota seuraa koko perhe :-*

rumin,mies syvästä etelästä

dallas alkaa kohta.Silloin 1970-1980 luvuilla katsoin ne kaikki :P
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Ulpu

Ai vitsi oli hienoja vetoja Cheekinkin biiseistä! Ja Jare on niin symppis! Koko ohjelma on kyllä niin huippu!  :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 26/10/2012, 23:14:34
Ai vitsi oli hienoja vetoja Cheekinkin biiseistä! Ja Jare on niin symppis! Koko ohjelma on kyllä niin huippu!  :)
Ja jännästi nyt kuuli (tai paremminkin kuunteli...) ekaa kertaa oikeastaan ne sanat biiseissä, ei se niin tyhjäpää tyyppi taida ollakkaan, miltä on vaikuttanut... :)
Ad astra per aspera!

Mary

Ei herran jestas eilistä erilaiset äidit jaksoa

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Mary - 31/10/2012, 09:21:57
Ei herran jestas eilistä erilaiset äidit jaksoa

Just yhden kaverin kanssa tästä puhuttiin facebookissa.