Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

Lilian

piti ihan kattoo nettitv:n kautta tuo Jamien ohjelma ja voi luoja sentään, lapset ei edes tunnistaneet perunaa :o

Marge

Onks kukaan muu katellut Tappajan näköistä miestä? Mä tykkään.
Fear never fixed anything.

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Marge - 14/03/2011, 16:54:33

Me ollaan katottu Jn kanssa ja ollaan kans tykätty :)

KouTa

Unohduin eilen katsomaan Teemalta Kosketuksessa -ohjelmaa. Siinä lauloi Johanna Kurkela.
En ole ennen kuullut kuin ne "hitti" biisit. Kovasti kauniita olivat suurin osa kappaleista. Ja hirvittävät itkut tuli muutamista.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Marge - 14/03/2011, 16:54:33

Me katsottiin ekaa jaksoa, mut siihen se jäi. Vaikutti kyl ihan ok:lta, mut en mä ikinä muista sitä ja kun oon ollut paljon su-iltoja töissä niin on jäänyt katsomatta. Samuli on niin oudon näköinen, kun on laihtunut, en vieläkään ole tottunut, ettei ole kuin Häjyissä enää.  ;D

KouTa

Mitähän varten kaikilla kanavilla on mainoskatkot samaan aikaan. Ihan tyhmä kun ei pääse hyppimään ohjelmasta toiseen katkon aikana.  :D ;)               
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Pipsa

^Tuota samaa olen minäkin miettinyt. Varmaan kiusallaan laittaneet mainoskatkot samaan kohtaan  ;D

rapu

^ihan sama ajatus on ollut monta kertaa!
Jos siinä on joku asetus...kun eikös katkojen määrä per ohjelma (tai per tunti) ole jotenkin säädetty? niin ehkä se ohjelma-aika sitten jaetaan tasaisiin osiin ja siksi katkotkin osuu samaan aikaan.

KouTa

Ihka eka kerran satuin vahingossa katsoo Idolsia...  Se kaveri veti niin loistavasti Karjalan kunnailla. Vitsit, meni ihan kylmät väreet. :D                 

IceQueen

Aika korkee tasoisia laulajia tänä vuonna Idolsissa!! :D
Ad astra per aspera!