Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

Marge

Putous, ja erityisesti Munamies ;D
Fear never fixed anything.

Pikkunen

^tykkään kans  ;D Nauraa sai taas paljon...

Maya

^^kyllä sai taas nauraa  ;D

IceQueen

Munamies on kyllä ihan paras!! ;D
Ad astra per aspera!

KouTa

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 22/01/2011, 21:27:43
Munamies on kyllä ihan paras!! ;D

Ihana pieni toi pastillin.   ;D  ;D   

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Lilian

Eilinen putouksen jakso oli kyllä huomattavasti parempi kuin eka, nyt sai jo nauraakin ;D munamies :-*

Ja sydänääniä sarjaa pitää kyllä alkaa seuraamaan, siitä voi kyllä tulla sivuoireena kuumeilua ;D

farrah

Mä näin Putouksesta puolittain jonkun jakson viime vuonna(?), vai koska se viimeksi tuli, enkä oikein ymmärtänyt koko ideaa. Eikös se Marja Tyrni ollut siinä, ja se on ihan... tosi ärsyttävä hahmo. Nyt mun oli pakko hakea YouTubesta videota Munamiehestä, mutta en mä oikeasti ymmärrä miksi siitä tykätään niin kovasti  ???

Lilian

^no siks ku se on vaan niin söpö :-* ja Tyrnin huumori uppoo muhun kyllä täysillä ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: farrah - 23/01/2011, 09:00:19
Nyt mun oli pakko hakea YouTubesta videota Munamiehestä, mutta en mä oikeasti ymmärrä miksi siitä tykätään niin kovasti  ???

Sama juttu. ;D Ihan hauska se varmaan on, mutta että niiin hauska. ???
-memento vivere-

Minna

Lainaus käyttäjältä: farrah - 23/01/2011, 09:00:19
Mä näin Putouksesta puolittain jonkun jakson viime vuonna(?), vai koska se viimeksi tuli, enkä oikein ymmärtänyt koko ideaa. Eikös se Marja Tyrni ollut siinä, ja se on ihan... tosi ärsyttävä hahmo. Nyt mun oli pakko hakea YouTubesta videota Munamiehestä, mutta en mä oikeasti ymmärrä miksi siitä tykätään niin kovasti  ???

Täsmälleen samat sanat!
Mutta mulle harvoin tuollanen huumori uppoaa.  ;)