Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

PMP

Vappu Pimiä esittelee sitä rintavarustustaan nykyään kaikissa jutuissa, missä se on telkussa. Perjantaina ei voinut siinä niiden ohjelmassa tuijottaa muuta kuin sen tissejä.  :-X

Pipsa

rapu

Onpa taas viimeinen tunti vietetty kyyneleet silmissä.
Väkisinkin tuli itku, kun näytettiin miten Kadonneen jäljillä -sukulaisiaan etsineet ovat saaneet "uuden perheen".

myy79

^ Juu, tippa linssissä meni kyllä tuon ohjelman kattominen.

minni

Katsooko joku muu FST:ltä Onnea onkimassa? Se on musta tosi hauska.  ;D

PMP

Lainaus käyttäjältä: Lapis - 14/01/2011, 22:21:21
ekat 28 sekuntia satuhäistä ja ne tissit on aivan järkyttävästi siellä hääpuvussa. Litistettyinä ja näyttää ihan karseelle.

Just tulee telkusta uusintana kyseinen ohjelma ja OMG ihan oikeesti!!!  :o ::) Ei jumankauta miten järkky.... Kunnon emäntä.

KouTa

Mua hävetti eilinen Poliisit.  :-[ Kaikissa muissa kaupungeissa on jos jonkin näköistä hauskaa; vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kotkan poliisit seuraili mopoja ja herätteli humalaisia.

No josko sit siinä jaksossa kun on Meripäivät. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

justiina

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 19/01/2011, 13:41:15
Mua hävetti eilinen Poliisit.  :-[ Kaikissa muissa kaupungeissa on jos jonkin näköistä hauskaa; vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

;D ;D

Marge

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 19/01/2011, 13:41:15

Sitähän se niitten duuni suurimmaks osaks on. Mä en tajuu kuin joku viittii sitä tehdä  ;)
Fear never fixed anything.

Kinttunen

Miksi, oi miksi, Greyn Anatomia jää taas tauolle ens viikon jälkeen? Ehtihän sitä ihan muutaman jakson verran tullakin ja sit taas ootellaan kuukausi tolkulla, että se alkaa taas. Ärsytys! >:(

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!