Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

Anki

Lainaus käyttäjältä: minni - 03/05/2005, 19:52:38
Ostin sitä Omppu Frissiä nyt sitten, että tiedän, mistä puhutaan. ;)

Hmmm...aika hedelmäistä ja hyvää. Mutta eroaako tämä nyt käytännössä mitenkään vissystä?  ::)

Täytyy siinä olla jotain eroa kun se mulle maistuu ;) ;D
Minä en nimittäin ole kovin suuri vissyn fani, mutta tää friss on mielestäni oikein hyvää... Oisko siinä vähemmän hiilihappoja ja sitten vähän makeempi maku ???

Janica

Äh, kun piti mennä lupaamaan että olisin ajokunnossa illemmalla..  :(

Pojat meni lätkämatsia katsomaan kaverille ja ottivat olutta siihen malliin mukaan, että saattaapi olla hauska ilta tiedossa...

Nyt tekis NIIIIIN paljon mieli ottaa siideri, ja lähteä viihteelle illalla, mutta J valitti rahapulaa, joten taidan vaan joutua hakemaan sen sitten joskus pelin jälkeen kotio..

...mutta, toivossa on hyvä elää, tiedä vaikka pojat innostuisi illan myötä... ;)

Heli

PITI OLLA Vapun jälkeen vesilinjalla kaverin häihin asti, mutta nyt se maistuu vaan sen takia että eilen maistui niin monta olutta. Mutta lätkää ei sitä ilman kyllä kattoa voi  ::)

Mirka

Mä nyt sitten ostin sitä Frissiä limen makuisena... Sen juoman pitää olla extrasuperkylmää, että se mun kurkusta alas menee :-\
Mä oon suuri vissyn ystävä ja oon tykästyny siihen uuteen bonaquaan, perinteinen vissy, korkeahiilihappoisena :)
Nuo Novellet ei oo oikeen mun makuuni, kun tuntuu, et niistä häviää hiilihapot ekan aukaisun jälkeen :-\
Nyt ostin sitten sitä vadelmaista bonaquaa... Katsotaan ja maistellaan...

Edit: villivadelma korkattu :P Täytyy sanoa, ettei yhtään pahanmakuista bonaquan makuvissyä oo vielä eteen tuotu :) On ne hyviä... Karpalo kuuluu suosikkeihin perinteisen ohella :)

KFOR 11/04-11/05

Anki

Taidan liittyä vesiporukkaan ja pysyä täällä hetken, eilen oli nimittäin pahempia darroja mitä hetkeen on ollut :P

minni

Ihanaa, jääteekausi on virallisesti korkattu! :)

Janica

Ostin eilen ensimmäistä kertaa sitä Friss-juomaa.

Lopputuloksena sain itse vajaan lasillisen puolentoista litran pullosta!  ;D

J ihastui oikein kunnolla ja sen lasillisen perusteella minäkin tykkäsin. Täytynee ostaa lisää joku päivä!  :D

myy79

taitaa tämä ilmottautua tänään tänne....  ::)

tuli sen verta illalla juotua, että vois tänään jättää iltasiiderin juomatta...  :-[

nyt maistuis jääkaappikylmä jaffa ja pizza.. pizzaa on muttei jaffaa... höh...  :-\

ja kohta pitäsi muka päästä maalaamaan seiniä kämpälle...  :-X

minttukoo

Mountain Dew:tä suoraan pullosta :P Tää on kyllä semmosta, että hampaat lähtee suusta ko on niin sokerista  :-X, mutta joskus sillon tällön maistuu namille!

minttukoo

Tänään maistoin ekaa kertaa sitä paljon puhuttua frissiä :) Tosi namia! :P Lime-pullo juotu, omena oottaa vielä kaapissa.