Päävalikko

Sää V

Aloittaja IceQueen, 22/01/2010, 11:45:16

« edellinen - seuraava »

Ulpu

Ok. Täytyypi tsekata.  :)

KooKoo

^ Mä ostin just parit Henkkamaukalta ja Seppälästä oon myös ostanut :)

Ja Lapis jossain vaiheessa syksyä oli lehdissä juttua siitä, että olisi tulossa kylmin talvi tuhanteen vuoteen. Oisko ollut joidenkin puolalisten ennustus.

Tässä yksi linkki siihen uutiseen:

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/191316.shtml

susakaro

voi pa. näyttää siltä, että ajelen huomenna pohjoiseen erittäin huonossa ajokelissä  :angry4:

rapu

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 13/10/2010, 21:37:31

Joo, itseasiassa Seppälästä mäkin olen löytänyt hyviä! Ja Ellokselta tilasin kerran. Tärkeintä on, että vyötärön kuminauha ei paina! Eli kannattaa niitä venytellä kaupassa, jotta vähän näkee millanen se kuminauha on. :)

s^n^

Kelistä vois sanoo samaa ku Gröna Lundin työntekijä syyskuun alussa, et skitsofreeninen. ;D

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: rapu - 14/10/2010, 16:04:42
Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 13/10/2010, 21:37:31

Joo, itseasiassa Seppälästä mäkin olen löytänyt hyviä! Ja Ellokselta tilasin kerran. Tärkeintä on, että vyötärön kuminauha ei paina! Eli kannattaa niitä venytellä kaupassa, jotta vähän näkee millanen se kuminauha on. :)

Mä mietin tätä tänään, että voi kyllä olla, ettei leveäreitiselle löydy noita. Te kun olette niin sirpakoita.  :) On kyllä total ot...

justiina

Maassa jotain valkoista :D

Minna

Sais tulla jo lumi maahan, on niin kamalan pimeää ja märkää.  :-\
Eilen illalla sitä tupruttikin tosi mukavasti, mutta aamulla jo satoi vettä ja lumet on TAAS poissa!  >:(

Ulpu

Maa on valkoinen ja lunta sataa edelleen. Kivaa, mut hankaloittaa vähän haravoimista...

Pikkunen

Täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta  :sunny: