Päävalikko

Parhaat missiosta mieleen jääneet asiat

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:55:56

« edellinen - seuraava »

Pipsa

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 23/07/2009, 20:49:50
Valtaisa rusketus  ;D

Tuo on kyllä totta! Kyllä oli mies ihanan näköinen herkullisessa rusketuksessa  :P Mutta ennemmin kuitenkin päästän kahdeksi viikoksi sinne Karibialle hakemaan rusketusta kuin vähintään puoleksi vuodeksi Afgoihin   ;)

PMP

Lomat, jälleen näkemiset ja seksi.  :o Voi pojat sitä onnentunnetta aina kun pääsi miestä halaamaan ja pussaamaan viikkojen jälkeen. Ehdottomasti parhaita muistoja reissulta! :D

KouTa

Lainaus käyttäjältä: PMP - 24/07/2009, 10:33:05
Lomat, jälleen näkemiset ja seksi.  :o Voi pojat sitä onnentunnetta aina kun pääsi miestä halaamaan ja pussaamaan viikkojen jälkeen. Ehdottomasti parhaita muistoja reissulta! :D

Komppaan!!!! vaikka meillä siis missio on kesken, mut niin totta!
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

zatu

-memento vivere-

Pikkunen

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 24/07/2009, 10:34:20
Lainaus käyttäjältä: PMP - 24/07/2009, 10:33:05

Komppaan!!!! vaikka meillä siis missio on kesken, mut niin totta!

minä myös tästä samaa mieltä!!
Se täpinä joka alkaa muutama päivä ennen lomaa on niin ihana tunne ja tuntuu mahanpohjassa asti . Ennen lomia sitä niin kovalla innolla siivoaa ja käy kaupassa ostamassa kaikkea miehen lempi oluesta lähtien jääkaapin täytteen yms. jotta miehen on kiva tulla kotiin. :wiggle2:
Kerran yllätin menemällä kentälle vastaan miehen tietämättä. Ajoin hirveässä kelissä parin tunnin matkan. Olin päättänyt että vaikka satais pikku-ukkoja menen sinne kentälle. Mies yllättyi kyllä :)

KouTa

Edelleen nuo lomat ja ne päivät kun mies lomalle tuli. :D ihan mahtavia.
Ja sit jäi tuo kotiintuloreissu mitä yhdessä tehtiin.  :-*

Parasta tai pahinta; huomasin et minä kasvoin aikuiseksi joissain asioissa. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

_else_

Ihanaa lukea näitä :) Huomaa, että on siinä reissussa paljon hyvääkin...

Soikkis

Seksi oli kyllä ihan parasta lomilla!;) Ja ne pusut,kun sai toisen lähelle..;) Niin ja se rusketus oli niiiiiiiiiin ihana!:D

Omppis

Loman odotus, ensimmäinen kosketus rautatieasemalla, lasten onnelliset ilmeet isin tullessa kotiin, tuliaiset ;), seksi, rusketus, läyhy, yhteiset ulkomaanmatkat mission aikana, miehen rt-ystäviin tutustuminen, tyytyväisyys omaan arjen selviytymiseen täällä kotona... itse asiassa löydän positiivisia muistoja enemmän kun negatiivisia :)!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

s^n^

Loman odotus, se hetki kun bussi ilmesty näkyviin, ensimmäinen halaus, pitkän tuntunen matka kotiin bussipysäkiltä, seksi, tuliaiset, pitkät yöt mesessä..