Päävalikko

Keväänmerkkejä

Aloittaja zatu, 30/03/2006, 12:36:04

« edellinen - seuraava »

yama

Saimaakin näyttää liplattavan ilman jäätä!  :)

myy79

putsasivat teitä.. vesitankkiauto edellä ja harjaskone perässä...  ::)

yama

Lainaus käyttäjältä: Myy - 02/05/2006, 22:06:18
putsasivat teitä.. vesitankkiauto edellä ja harjaskone perässä...  ::)

Täällä ei vesiautoja paljon viljellä.  ::) Kuivaharjaus on päivän sana ja ilma senkun pöllyää pölyä. :-\

Mirka

Ihana asua täällä maalla. Sitä jo kaupungissa melkein ehti tottua siihen, että autojen jylinät olivat niitä normiääniä. ::) Täällä ei autojen ääniä paljon kuulu, suurin osa niistäkin moottoriäänistä on traktoreita ;D ;D
Aamulla kun herää, ensimmäinen ääni ei suinkaan ole rekka-auto, vaan lintujen liverrys :D Ihana istuskella pihalla aamukahvilla ja kuunnella lintujen laulantaa!

KFOR 11/04-11/05

myy79

minäkin näin tänään ensimmäiset voikukat...  ;D :D
ja muute alkaa kohta olla koivuki hiirenkorvalla!!  :o ja syreenissäki silmut jo turvoksis, joskoha viikonloppuna aukeis??

olis kiva saaha tuoho takapihalle vähä näköestettä... ::)

Katja

Nytko siella vasta voikukat kukkii..  ::) On mulla varmaan outoo sinne tulla, kun taalla kaikki jo kukkii ja puut vihertaa..

Ulpu

Juu, eipä täällä vielä viherrä oikein mikään. Jospa se tästä, kun on lämmintä luvattu, saisi vaan tulla vettäkin jo.

myy79

hups, oli sattunu kirjotushärö paholainen, tarkotin siis leskenlehtiä, en voikukkia...  ::) ::)
mä onnistun aina niis sekottamaan näköjään... tai siis kirjotan eriä ku ajattelen...  :P

noh, ihana tuoksu ikkunasta, ja linnut livertää!! aivan mahti-ilma tänä keväisenä aamuna..  8)

Pipsa

Minä jo aattelin että onpas pitkällä jo siellä pohjosemmassa jos jo voikukat kukkii  ;D ;D

Ulpu

Aamulla oli hiirenkorvat koivuissa, kun tulin töistä. Ihan kuin ne olisi yön aikana tullut.  ::)