Päävalikko

Keväänmerkkejä

Aloittaja zatu, 30/03/2006, 12:36:04

« edellinen - seuraava »

Jartsa

Ennen oli kaikki aina paremmin...  ;D

Hansu

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 05/04/2006, 22:19:52
Ennen oli kaikki aina paremmin... ;D

Niin just! Ja eipä toi mieskään ole vielä palannut!  ;D

point

Lainaus käyttäjältä: Hanra - 05/04/2006, 22:18:01
Eilen tuli tasan vuosi siitä, kun vein miehen koulutukseen! :) 
Ja koska muistan tuon päivän kuin eilisen, oli tosi lämmin ilta ja mulla oli kesätakki päällä!  ;D Missä se kevät nyt viipyy?  ::)

Mekin tehtiin miehen kaa tasan vuosi sitten eka rullaluistelulenkki eli oli jo hiekotussoratkin harjattu pois pyöräteiltä.

Nyt sitten on murhamies liikkeellä - - lunta tulee taivaan täydeltä ja eikös se ollut sen vanhan surma.

Marge

Mä oon jo luopunut toivosta. Kevät ei tule, vaan ikuinen talvi on saapunut Suomeen.
Fear never fixed anything.

Janica

J lähti Kosovoon pääsiäisenä -03.

Lentokentällä mulla oli farkkutakki T-paidan päällä ja suorat housut...  ::) Samana viikonloppuna olin ensi kertaa terassilla sinä vuonna, T-paita päällä..

Nooh, on tänä vuonna edistystäkin, eilen lakaisivat isojen markettien parkkipaikkoja hiekoitussorasta puhtaaksi..  :)

Manseen on ainakin tullut jo harmaalokit kosken päälle. Se on yksi merkittävä kevään merkki.

Myöskin laulujoutsenet ovat saapuneet kotikonnuille. Eilen ehtoolla kaksi sellaista suoritti ylilennon.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

soila

Mä oon kans jo luopunut toivosta. Vesilätäkötkin on kuivanu, on pelkkää lunta ja loskaa. :angry3:

Haluisin nähdä joutsenia. Mut nekin kaikki kumminki kuolee lintuinfluenssaan. :crybaby2:

No joo, vois kai sitä positiivisempikin olla. ::)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Lainaus käyttäjältä: soila - 06/04/2006, 17:30:50
Mä oon kans jo luopunut toivosta. Vesilätäkötkin on kuivanu, on pelkkää lunta ja loskaa. :angry3:

Haluisin nähdä joutsenia. Mut nekin kaikki kumminki kuolee lintuinfluenssaan. :crybaby2:

Kyllä noi meidän mökin yli lentäneet joutsenet ainakin hengissä tuntuvat olevan. Edes köhintää en kuullut.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

soila

Lainaus käyttäjältä: El Comandante - 06/04/2006, 19:34:34
Lainaus käyttäjältä: soila - 06/04/2006, 17:30:50

Kyllä noi meidän mökin yli lentäneet joutsenet ainakin hengissä tuntuvat olevan. Edes köhintää en kuullut.

Ai, no ehkä sitten on vähä toivoa vielä niitäkin nähdä. :P
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

zatu

Illat on sentään hämmentävän valoisia. :)
-memento vivere-