Päävalikko

Keväänmerkkejä

Aloittaja zatu, 30/03/2006, 12:36:04

« edellinen - seuraava »

anniinak

Täällä tulee lunta pystysuoraan ja vaakasuoraan...  Ja toiset juttelee keväästä..  ;D
Ihanaa..

nyyhky

Kissa huutaa kiimassaan - on kevät ;)
Siamilaisella on muuten uskomattoman ihmismäinen ääni, kertoessaan, että nyt pitäs saada....Ihan punastuttaa.

zatu

Lokkien kirkuna kuulostaa suorastaan kesäiseltä. :D
-memento vivere-

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 30/03/2008, 15:12:59
Lokkien kirkuna kuulostaa suorastaan kesäiseltä. :D

Hei, tätä olin tulossa kirjoittamaan. Lokit tuo mulle kesäisen olon kans. Pari viikkoa sitten, kun olin lähdössä aamuvuoroon lumisateessa niin lokit huusi tuossa lähirannalla.  ::)

Marge

Meijän takapihalle ilmestyi aamulla siili! Ja äsken taas kävi etsimässä ruokaa. Poloinen ihan nälissään talvihorroksen jälkeen. Liotan sille nyt kissanraksuja ja laitan sitä murskatun maapähkinän kanssa yöksi, niin saa pikkuinen ruokaa  :)
Fear never fixed anything.

Krisse

Kevään ensimmäinen leppäkerttu bongattu! :D

(ja lapset hukutti sen vesilammikkoon. :-[)

Tintsu

Pihalla tulppaanin nuput
-Kyllä se siitä!

Jensku

Lainaus käyttäjältä: Marge - 02/04/2008, 19:07:21
Meijän takapihalle ilmestyi aamulla siili! Ja äsken taas kävi etsimässä ruokaa. Poloinen ihan nälissään talvihorroksen jälkeen. Liotan sille nyt kissanraksuja ja laitan sitä murskatun maapähkinän kanssa yöksi, niin saa pikkuinen ruokaa  :)

Voi toista!  :) Mua vähän jännitti osunko siilin talvipesään, kun haravoitiin eilen takapihan metsikköä -en onneksi. Se on ollut aikamoista ryteikköä, mutta nyt harvennettiin puustoa reippaalla kädellä. Lahokantoja, risukasoja....
Ihanin ylläri olikin, kun vihdoin päästiin haravoimaan: alta paljastui kokonainen rinteellinen scilloja  :D Eivät vaan jaksaneet viimevuonna paksun lehtimaton alta kukkia.
Ihunaa.
Eka leppis bongattiin aika tarkalleen 18.2.  ::) (loistokas talvi) mutta lumet suli koko pihalta vasta eilen, ja nyt kivijalassa kuhisee murkut ja kaikenmaailman öttiäiset lasten ilona!
Krookukset olivat kukassa aamulla pitkin pihaa!!! Ja raparperin punaiset korvat pilkottavat kasvimaalla  :)
Ystäväni, ne jotka etsivät yhtaikaa 
myrskyä ja rauhaa
eivät löydä perille
kulkematta käsi kädessä
miten kaukana toisistaan
kulkevatkaan
- Tommy T.

zatu

Ennätysmäärä juoppoja ja muita laitapuolenkulkijoita liikkeellä. :P
-memento vivere-

kasu

Routavauriot ja 20 cm sohjoa  ::)