Päävalikko

Tatuoinnit

Aloittaja Taru, 30/06/2005, 12:29:28

« edellinen - seuraava »

zatu

Kauneimpia (vai "kauneimpia"?) tatuointeja IS:n sivuilla. Linkki :D
-memento vivere-

Johanna

Mä haaveilen edelleen yhdestä kuvasta iholle, en vaan vielä ole saanut aikaa varattua.

s^n^

Neljä kuukautta on sudella ikää ja nyt tekee tosissaan mieli seuraavaa. :)

veeruska

Mulla on yks tatuointi nilkan sisäsyrjällä. "köynnös" missä pieniä sydämiä ja lasten etunimien kirjaimet löytyvät "varresta"
"Minä sinua vaan"

Janica

Johan siitä on puolitoista vuotta edellisestä vierähtänyt.. Mä haluun taas uuden.  :P Kuva olis, paikka olis, tekijä puuttuu. Tai ei puutu, tiedossa. Kysytty ei ole. Eikä aikaa varattu. Rahaakaan ei ole. Mutku haluaa.  ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 26/11/2012, 13:22:34
Kuva olis, paikka olis, tekijä puuttuu. Tai ei puutu, tiedossa. Kysytty ei ole. Eikä aikaa varattu. Rahaakaan ei ole. Mutku haluaa.  ;D
Samanlaista kuviota täällä... Heti, kun ois rahaa, niin aika ois varattu koska kuva on ollut jo vuosia tiedossa... tai no, piirtämistä vaille, mut äkkiäkös nuo tuolla tatuointiliikkessä sellasen pyöräyttää.

Mut mistä sitä rahaa vaan sais tähänkin? ;D
Ad astra per aspera!

Sini

Ei kun joulupukille kirjoittamaan! ;)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Sini - 26/11/2012, 13:41:14
Ei kun joulupukille kirjoittamaan! ;)
Heh! Mun joulupukki ei tuo rahaa, etenkään jos rahat menis tatuointiin... ;)
Ad astra per aspera!

kasu

Junnu haluaa joululahjaksi tatskan. Hmm. Ei mikään yllätys varsinaisesti, mutta silti...
kasu 75

veeruska

Olen kuumeillut uudesta tatuoinnista varmaan pari vuotta. Alkujaan piti tatuointi ottaa sitten, kun oon saanu nää kilot pois.  Haluaisin tatuoinnin olkavarteen sisäsyrjälle.

Eilen kuitenkin tuli baarissa (erittäin selvänä  :P ) ajatus tatskasta. Ja nyt se on jo niin pitkällä, et olen kirjotusasun tarkistanut ja fontteja etsinyt. Kuva tuleekin ranteen sisäsyrjälle. Ehkä se kolmas tulee sitten, ku kilot on poissa  ;)
"Minä sinua vaan"