Päävalikko

Tatuoinnit

Aloittaja Taru, 30/06/2005, 12:29:28

« edellinen - seuraava »

Marge

Tää on kyllä paha kuume, kun iskee  ;)
Fear never fixed anything.

Janica

Lainaus käyttäjältä: Marge - 09/10/2010, 19:22:38
Tää on kyllä paha kuume, kun iskee  ;)

Niin on!

Onneks menee hetki ennen kuin pystyy taas uutta hakemaan. ;)

Taru

^On on, vielä kaksi viikkoa! ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Omppis

Mullakin on ajoittain uusi kuume... mutta mun kuvat on nyt tehty...
Kuvat on Fb:ssä, kuka sinne katsomaan pääsee... ;)
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Taru

^Tosi ihana se sun selässä oleva!

Mä tiputan tänään materiaalit kuvaan tatskaajalle, toivottavasti saan pian luonnoksen ihailtavakseni!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Omppis

^Kiitokset, itsekin tykkään kyllä :D!
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Suttura

Tää on jo melkoisen sairasta, tyyppi on tatuoinut silmämunansa  ::)
linkki

Taru

Mua ahdistaa ihan semisti, maanantaina on aika, soitin putkaan eilen eikä tatuoija ollut vielä edes katsonut, mitä sen pitäis maanantaina mulle tehdä.. Illalla sain sit luonnoksen. Se oli kamala. :-X Sanoin kyllä ihan suoraan, ettei kelpaa, mutta kiva jos seuraava on yhtä kamala, jää kyllä sit tatskat tekemättä. :(

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Taru - 22/10/2010, 10:30:32
Mua ahdistaa ihan semisti, maanantaina on aika, soitin putkaan eilen eikä tatuoija ollut vielä edes katsonut, mitä sen pitäis maanantaina mulle tehdä.. Illalla sain sit luonnoksen. Se oli kamala. :-X Sanoin kyllä ihan suoraan, ettei kelpaa, mutta kiva jos seuraava on yhtä kamala, jää kyllä sit tatskat tekemättä. :(
Juu, ja sit vaan jättää tekemättä, eikä kande ottaa edes semisti hyvää. Tai sit jää harmittamaan...

Harmi, kun sait noin huonoa palvelua. :-\
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: Suttura - 21/10/2010, 20:14:39
Tää on jo melkoisen sairasta, tyyppi on tatuoinut silmämunansa  ::)
linkki

Ihan kamala. Ja sairas ihminen  ::)
Fear never fixed anything.