Päävalikko

Tatuoinnit

Aloittaja Taru, 30/06/2005, 12:29:28

« edellinen - seuraava »

IceQueen

Ihanan tyttömäisiä kuvia vaihteeks tatuoijan sivuilla! ;D

Mulla on pari kolme kuvaa odottamassa et rahavarat parantuis... Vieläkään en oo saanu nuoremman pojan nimeä ees tatutoitua. ::)
Ad astra per aspera!

Lilian

Musta oli kaunis se jossa oli kaksi punaista sydäntä tribaalikuviossa. Semmosta mä oon ite miettiny, tosin sydämet olis vaaleanpunaiset eli meidän tytöt :-*

s^n^

Aika varattu samaan paikkaan ku Margella.. Pikkusen siinä saa sitte ajaa, mut voinpa sitte yhdistää Akun treffaamisen samaan pakettiin. :) Ihastuin niin tuohon käden jälkeen et huh ja mukava on henkilökuntakin.

Marge

^Koska sait ajan? Ja millanen kuva tulossa?
Fear never fixed anything.

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Marge - 16/10/2009, 20:27:54
^Koska sait ajan? Ja millanen kuva tulossa?

Aika on vasta tammikuulle 22. päivä.. :) Näette sitte ku se on paikallaan, joulukuus näen luonnoksen siitä sitte. :) Mut koira-aiheinen. ;D

KooKoo

Tehtiin mulle äsken Hello Kitty oikeaan olkapäähän ;D Yläpuolelle olisi tarkoitus vielä hakata Emman syntymäaika ja alapuolelle Venlan :)

KouTa

Mä haastattelin äsken poikaa jolla oli poskessa, korvan edessä isohko tatuointi. Onkohan se oikeasti ajatellut yhtään kun sen siihen on lykänny. Miltähän sekin sit näyttää kun poika on 70 v pappa ja tuollainen tatska poskessa.  ::)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: KouTa - 30/10/2009, 12:08:53
Mä haastattelin äsken poikaa jolla oli poskessa, korvan edessä isohko tatuointi. Onkohan se oikeasti ajatellut yhtään kun sen siihen on lykänny. Miltähän sekin sit näyttää kun poika on 70 v pappa ja tuollainen tatska poskessa.  ::)
Oh hoi. Kaikkea kanssa... ::) Ei kyllä ihan järkevä ajatus ole ollut se tatuointi.
Ad astra per aspera!

Pipsa

Harva tatuoija oikeasti taitaa edes suostua kasvoja tatuoimaan..

Taru

Etsähaluaisitsä tälläsen?? ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry