Päävalikko

Mistä löytyi!

Aloittaja IceQueen, 02/08/2004, 23:50:32

« edellinen - seuraava »

zatu

Kivasti on muuten jäsenmäärä kasvanut! :D Silloin, kun itse liityin, oli melkein puolet vähemmän.  
-memento vivere-

mami

LainaaKivasti on muuten jäsenmäärä kasvanut! :D Silloin, kun itse liityin, oli melkein puolet vähemmän.  

Nostetaanpa tätä vähän, mistäs tiesitte tänne tulla?

miipe

Tänne eksyin BB:n ansiosta, olin ollut jo kotijoukkojen postituslistalla. BB kertoi pitävänsä tästä foorumimuodosta ja antoi osotteen.

Eli sitä kautta- Ja tyytyväinen olen minäkin  :D

Danke BB  ;)

BB

LainaaTänne eksyin BB:n ansiosta, olin ollut jo kotijoukkojen postituslistalla. BB kertoi pitävänsä tästä foorumimuodosta ja antoi osotteen.

Eli sitä kautta- Ja tyytyväinen olen minäkin  :D

Danke BB  ;)

Bitte, bitte!  :D

Jotain hyötyä siis minustakin!  :P

BB

Taisin muistaakseni löytää tälle palstalle MinR:n ansiosta, kiitokset lähtee sinne! :D

Mirka

KÄÄK! Ihan vähän aikaa sitten vasta löysin tänne, mutta taitaa vanhuus iskeä, kun en kirveelläkään muista, miten tänne päädyin...  ???  ??? Joku linkkisivu se oli... Kotijoukot??
No, se jääne ikuiseksi mysteeriksi  ;D

KFOR 11/04-11/05

zatu

Mitä kautta uudemmat jäsenet ovat foorumille löytäneet?

Taitaa tämä muuten olla nykyään kotijoukkoja vilkkaampi kanava, joten varmasti ihan löytämisen arvoinen. :)
-memento vivere-

tupu

Päädyin HOW:n kautta Kotijoukkojen listoille. Siellä oli jokseenkin hiljaista, mitä kummasteltuani Leskissä enemmänkin viihtyvät vinkkasivat. Kiwaa, kun on tällainen foorumi! :)
He who is not every day conquering some fear has not learned the secret of life.   - Ralph Waldo Emerson

soila

Jostain postituslistalta kai minäkin...tai ainakin sellaista pyörähdin lukemassa ennenkun tänne löysin...öö... en voi kyllä varmuudella sanoa muuta kun että onneksi löysin!! :D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

zatu

Kaikesta voi ilmeisesti päätellä, että useimmiten tämä foorumi löytyy tuurilla. ::)
-memento vivere-