Päävalikko

Mistä löytyi!

Aloittaja IceQueen, 02/08/2004, 23:50:32

« edellinen - seuraava »

Ally

Lainaus käyttäjältä: laura - 02/12/2005, 11:47:50
Lainaus käyttäjältä: rouvva - 09/11/2005, 12:59:09
Lainaus käyttäjältä: Anki - 26/10/2005, 08:21:24
Lainaus käyttäjältä: susakaro - 25/10/2005, 16:49:15

Sama täällä, oli kuullut koulutuksessa Säkylässä ja vinkkas sit mulle :) Ja hyvinpä vinkkas! :D

Oiskohan meidän IQ-infon ansiota  :-*

Koko tää uusien jäsenien ryntäys taitaa olla IQ:n ansiota, siitä kaikki kunnia  :hänelle ;D ;D 

no tännehän se mies linkin heti kertoi ja suositteli käymään sivuilla
:)

Sama juttu meilläkin eli mies oli lokakuussa Säkylässä koulutuksessa, soitti mulle ja kerto näistä sivuista.Eilen vasta sain aikaiseksi rekisteröityä näille sivuille.

Taru muokkasi lainaukset kuntoon..

*Riia*

Ulpu kertoi mulle tästä foorumista, ja pakkohan se oli heti rekisteröityä tänne kohtalotovereiden pariin :)

Jooppoliini

Ei mun mieheni kyllä ole sanallakaan maininnut tästä sivustosta...  >:(  Ihan itse jouduin etsimään ja taisi olla sitten rauhanturvaajaliiton poppoo joka tämän minulle kertoi paljon  :-* heille siitä hyvästä! Vielä kun tästä miehelle mainitsin niin oli ihan h-moilasena että mikä ihme se on.. Olkaa te kiitollisia joille on järkevä mies siunaantunut  ;) Ei vais on mullakin ihan ihana  ;D

yama

No, ei meidän isännälläkään ollut hajuakaan tälläisesta foorumista!  :o Ihan sattumalta jostain löysin linkin tänne!  :)

Kisuliini

Löysin itse asiassa tieni näille sivuille mieheni avulla. Ilmeisesti näistä sivuista oli puhuttu siellä koulutuksessa Porissa. Tosi hieno homma! :D

Canis

Minäkin löysin tänne kultani avustuksella  :)  Ei mulla ollu hajuakaan tällasista sivuista ennenku rakas sitte yks kerta lomilla mainitsi ohimennen ja ei muutaku nettiin ja googlettamaan.

Jooppoliini

Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 17/01/2006, 15:25:55
Ei mun mieheni kyllä ole sanallakaan maininnut tästä sivustosta...  >:(  Ihan itse jouduin etsimään ja taisi olla sitten rauhanturvaajaliiton poppoo joka tämän minulle kertoi paljon  :-* heille siitä hyvästä! Vielä kun tästä miehelle mainitsin niin oli ihan h-moilasena että mikä ihme se on.. Olkaa te kiitollisia joille on järkevä mies siunaantunut  ;) Ei vais on mullakin ihan ihana  ;D

Itseäni lainaten.. hiukan päivitystä asiaan, eli kyllä tuo isäntä oli sittenkin tietoinen tästä, muttei tahallaan kertonut... Sillä ei ole hyviä kokemuksia ämmien kälätyksistä :rotf:

Huggable

Mun mies viitsi vihdoin ja viimein kertoa tästä sivustosta, vaik oli ajat sitten kuullut jo joltain kaveriltaan  ::) Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 28/02/2006, 09:44:56
Itseäni lainaten.. hiukan päivitystä asiaan, eli kyllä tuo isäntä oli sittenkin tietoinen tästä, muttei tahallaan kertonut... Sillä ei ole hyviä kokemuksia ämmien kälätyksistä :rotf:
No, onneks siinä ei aina miestä tarvita, että löytää siihen akkaporukkaan! ;) ;D
Ad astra per aspera!

zatu

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 01/03/2006, 06:56:21
Lainaus käyttäjältä: Jooppoliini - 28/02/2006, 09:44:56
No, onneks siinä ei aina miestä tarvita, että löytää siihen akkaporukkaan! ;) ;D

Onneksi ei. Eikä ainakaan miestä, joka vähättelee ns. naisten juttuja. ;)
-memento vivere-